לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע למוסדות חינוך

    למוסדות חינוך גבוהים מגיע מופע בידור גבוה!

    לא אחת נאמר כי עבודת החינוך הינה עבודת קודש, וכי צוותי המורים והמחנכים הם אלו המתווים את דרכם של הילדים, ובמידה רבה הופכים אותם למה שהם. מורה טוב הוא מורה לחיים, ולמורה שכזה מגיע לקחת גם פסק זמן מהעבודה המרובה, וליהנות ממופע מרהיב המוגש על ידי אמן חושים וטלפתיה – מרום מור.

    מופע למוסדות חינוך

    הפעלה למוסדות חינוך – מופע סוחף של אמן בינלאומי

    השתלמויות והרצאות שונות אליהן יוצאים המורים, המרצים או הסגל הלימודי, אולי נחמדות ומרעננות את שגרת העבודה, אך אין זה הדלק החיוני לו כמהים המחנכים השונים. בבתי הספר עובדים בעמל רב המורים על מנת להעניק לילדים חוויה נפלאה של לימודים וחברה, במכללות עובדים סביב השעון מרצים ומתרגלים על מנת לקדם את הסטודנטים אל עבר סיום התארים שלהם, ודומה הדבר באוניברסיטאות בהן עומלים על תכניות לימוד עשירות.

    כשם שאתם דרך קבע מעניקים חיזוקים חיוביים, גם לכם מגיע! אם אתם, כועד המורים או המרצים, מחפשים רעיונות למופע למוסדות חינוך, הרי שמצאתם: מופע מרהיב וסוחף של אמן טלפתיה עם שם בינלאומי! המופע יעניק לכם רגעים יפים, התרגשות אדירה וחוויה יוצאת דופן שתצטרכו לעכל אותה גם ביום שלמחרת.

    מופע גיבוש לצוות המורים או המרצים

    צוות לימודי מגובש הוא צוות שמעביר טוב יותר התכנים, צוות חזק יותר ובטוח יותר וגם צוות שנהנה יותר לבצע את עבודתו. ימי גיבוש שכאלו הינם מבורכים והמון פעמים גם מגובים על ידי ועדי ההורים או נציגויות הסטודנטים באוניברסיטאות. אם אתם מחפשים מופע בידור למוסדות חינוך לטובת גיבוש הסגל, דעו כי מופע הטלפתיה והחושים הוא מופע המרגש ומגבש גם יחד! גם אתם לוקחים בו חלק, והעידוד ההדדי והחוויה המשותפת לכם, תגבש ותלכד אתכם.

    מופע למוסדות חינוך

    מתנת סוף שנה לכל הסגל הלימודי

    אז מצד אחד מופע למוסדות חינוך יכול להיות מופע יזום על ידי הצוות בעצמו, אך הוא גם יכול להינתן במתנה לצוות הלימודי. אמן בידור למוסדות חינוך כדוגמת מרום מור, הוא המתנה המושלמת לצוות החינוכי שתרצו להודות לו. רחוק מעולמות התוכן של בתי הספר והאוניברסיטה, וקרוב ככל הניתן לרכבת הרים של רגשות – כך מעניקים מתנה לאנשים אותם אתם מעריכים.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO