לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    קוסם לבר מצווה

    חגיגת בר המצווה היא חגיגה מרגשת שלא תמיד ניתן לתאר במילים. אחת הדרכים להתמודד עם ההתרגשות הגדולה המציפה את הילד החוגג ואת משפחתו, היא דרך חגיגת האירוע בצורה שונה ומיוחדת. באירוע שכזה ישנו רצון לשלב גם מופע מרהיב, בדיוק כמו זה המועבר על ידי אמן הטלפתיה והחושים הבינלאומי – מרום מור. מחפשים קוסם מומלץ לבר מצווה שהוא הרבה מעבר? מצאתם – אמן החושים מרום מור! כל הסיבות מדוע לשלב את המופע של מרום באירוע שלכם – לפניכם.

    חוויה מרגשת לכל הילדים

    באירועי בר המצווה, מנסים ההורים לכבוש את סף הריגוש של הילדים החוגגים. לעתים, נדמה כי כבר אין יותר מדי מה לעשות, וזאת בעקבות אירועי המצווה הרבים שנחגגו ושאליהם נחשפו הילדים. רגע לפני שאתם בוחרים בעוד אלמנט בידורי שיכתיר את האטרקציה באירוע לשגרתית למדי, תוכלו לבחור במרום מור עם מופע קסמים לבר מצווה. מדובר על מופע קסמים מרהיב ונדיר לבר מצווה שכבש את הבמות הגדולות בעולם, כך שמה שטוב לאנשים בכל היבשות, לבטוח ירגש ויפתיע גם את ילדכם וכל החברים החוגגים.

    קוסם לבר מצווה – מתאים גם למבוגרים

    תכנית המופע תהיה מותאמת לילדים, אך מדובר על מופע מרגש וכובש שמתאים גם לקהל המבוגרים. מופעי החושים של מרום מור חוצים גבולות, תרבויות וגילאים – כך שגם באירוע בר המצווה, מדובר על מופע הרלוונטי לכל הקהלים.

    מדובר על מופע עם אפקט מתמשך

    בעת שתשלבו אטרקציה לבר מצווה באירוע של ילדכם, הרי שהאטרקציה תמה עם תום האירוע. מנגד, בעת שמדובר על קוסם לבר מצווה, כמו מרום מור, מדובר על מופע שנשאר בלבם של האורחים לעוד המון זמן. המופע משלב אלמנט כזה שבו הצופים לוקחים איתם משהו מהמופע, חושבים עליו, מעבדים אותו ולבסוף נותרים נדהמים. מדובר על ערך מוסף ועל חוויה גדולה של התרגשות, שתהפוך את אירוע המצווה לאירוע של פעם בחיים ללא ספק.

    מופע שניתן לתעד אותו

    בנוסף, בעת שמדובר על אטרקציה באירוע המגיע בדמות של קוסם למסיבת בר מצווה, הרי שמדובר על אטרקציה שניתן לתעד, ולחזור ולצפות בה שוב (להזמנת אמן חושים לבר מצווה). מנגד, מרבית האטרקציות מעניקות חוויה רגעית בלבד, שלא ניתן לשחזר אותה ולהנות ממנה פעם נוספת. המופע המרהיב של מרום מור ניתן לתיעוד, וכך יכולים הילדים החוגגים וחבריהם להנות מהפלא שהם צפו בו פעם אחר פעם.

     

     

    הולכים על מרום מור, הולכים על בטוח

    אירוע בר המצווה הינו אירוע הנחגג רק פעם אחת בחיים. בעת שמדובר על אירועים שסביבם ההילה של “פעם בחיים”, רוצים להבטיח כי האירוע יהיה לא פחות ממושלם, מרהיב ויוצא דופן. הבחירה במרום מור תבטיח לכם את האירוע שתמיד חלמתם עליו עבור ילדכם. המחמאות, לא יאחרו להגיע. מזל טוב!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO