לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    יום גיבוש לעובדים בצפון

    מאבדים את הצפון עם יום גיבוש בלתי נשכח!

    צוות העובדים שלכם נאמן ללוח הזמנים המוגדר להם מראש: פגישות, מטלות ויעדים שצריך לעמוד בהם. ממש כפי שלצוות העובדים שלכם יש לו”ז קבוע מראש, כך גם לכם. מהצצה בלוח השנה שלכם אתם מגלים כי מגיע היום בשנה שבו אתם עורכים את יום הגיבוש? רגע לפני שאתם משגרים הזמנה חגיגית במייל, עליכם למצוא את הדרך הטובה והבטוחה ביותר לחגוג את היום המשמעותי הזה. התשובה? מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור. מחפשים מופע מרהיב לחגיגת יום גיבוש לעובדים בצפון? מצאתם!

    מופע הטלפתיה והחושים – כך מגבשים את העובדים שלכם!

    כשמגיע הרגע לחפש מופעים או אטרקציות המתאימים לחגיגת ימי גיבוש לעובדים בצפון, הצוות הניהולי ומנהלות הרווחה עושים ככל שביכולתם למצוא את הדרך המושלמת לחגוג את האירוע. המופע של אמן החושים מרום מור לא רק מסתמן כדרך המושלמת עבורכם לגבש את העובדים שלכם, אלא שאתם זוכים להציג בפני העובדים היקרים לכם מופע העולה על כל הציפיות. איך זה קורה? לכבוש את סף הריגוש זה כנראה הדבר הקשה ביותר שאפשר לעשות, אך אמן חושים ליום גיבוש בצפון כמו מרום מור יכול לעשות זאת! בעוד העובדים שלכם מצפים לעוד מפע בידורי, אתם תפתיעו אותם עם מופע טלפתיה לערב חברה בצפון שאליו אי אפשר להגיע מוכנים…

    למה כדאי לערוך יום כיף בצפון?

    ימי כיף לעובדים בצפון אינם מיועדים אך ורק לחברות הנמצאות בצפון. מרום מור יגיע לחגוג אתכם את יום הגיבוש שלכם גם אם החברה שלכם ממוקמת באזור אחר בארץ והחלטתם לחגוג בצפון. החגיגות בצפון עבור החברות הממוקמות במרכז או בדרום הן חגיגות ייחודיות המסמלות את הציאה מהשגרה. אזור הצפון גדוש במרחבים ירוקים ובאוויר נקי – מה שאומר כי אווירה מושלמת לאירוע שלכם כבר יש. מרום מור יופיע במהלך ימי גיבוש לקבוצות בצפון וכך היום המיוחד שלכם יהפוך מיוחד אפילו יותר. גיבוש צוות עובדים בצפון מחיפה ועד רמת הגולן – מרום מצטרף אליכם לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת!

    מה השעה המומלצת ביותר לשלב בה את המופע?

    אתם מתכננים יום גיבוש לעובדים בנהריה או ימי גיבוש לעובדים בגליל ותוהים מה השעה המתאימה ביותר לשלב את המופע? ראשית, כדאי שתדעו כי ההחלטה הסופית תמיד תהיה שלכם. גם אם תרצו את המופע בשעות הצהריים וגם אם תרצו לשלב את המופע בשעות הערב – יהיה ניתן לעשות זאת. ההמלצה היא תמיד לשלב את המופע בשיא האירוע שלכם. מדוע? מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא מופע יחיד מסוגו שבמידה רבה הוא שיא האירוע שלכם. אם בכל אירוע אתם שומרים את ההפתעה הגדולה ביותר לסופו – כך בדיוק עם המופע של מרום מור. יום כיף לחברות בצפון הנחתם עם מופע קסום ומיסתורי הוא הדרך שלכם לא רק לגבש אלא גם לרגש!

    קבוצה קטנה או גדולה – למי המופע יותר מתאים?

    יש לכם חברה קטנה ואתם מתכננים לצוות העובדים שלכם ימי גיבוש לעובדים בחיפה? אתם בעלים של ארגון גדול ורוצים לשלב את המופע במסגרת יום גיבוש לעובדים בכרמיאל? המופע מתאים לכל החברות ובכל הגדלים! אם ישנו כוח אוניברסאלי הפועל על כולם ללא יוצא מן הכלל הוא כוח הבידור וההומור. המופע של מרום מור יעניק לצוות העובדים שלכם בידור ברמה גבוהה הכולל התרגשות, מיסתורין ובעיקר המון כייף. ימי כיף לעובדים ברמת הגולן או יום גיבוש לעובדים בקיסריה – המופע הייחודי בעל השם העולמי מתאים לצוותים קטנים וגדולים כאחד.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO