לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע לאירוע חברה

    כשאתם מתכננים אירוע חברה ומחפשים אחת אטרקציות לאירועי חברה ,לסגל או ללקוחות שלכם ואתם מעוניינים ולהזמין משהו שירענן וישבור קצת את השגרה, אתם צריכים לחשוב היטב על רעיונות לאירוע חברה ואיך לעשות זאת. במי לבחור, במה לבחור, ואיפה לקיים את האירוע.

    אז ככה, בנוגע למופע לאירוע חברה או לכל אטרקציה לאירוע חברה שיוציא את העובדים שלכם מהשגרה היום יומית הלא פשוטה, ישנם לא מעט אמנים שיכולים לעשות זאת עבורכם.

    אם אתם מחפשים מופע לחברות שלא תשכחו, מופע כזה שייטען את מצברי העובדים ויגרום להם להבין שהחברה משקיעה בהם כמו שצריך, לא תמיד תצטרכו הפקה גדולה לאירוע שכזה. ישנם אמנים מוכשרים מאוד שתוכלו להזמין להופעה לערב חברה שתתכננו כגון: סטנדאפיסטים, קוסמים למבוגרים, אמני טלפתיה ועוד – שיעשו עבודה מעולה לא פחות מהפקות גדולות שתתכננו. אחד הרעיונות המקוריים לאירועי חברה הינו מופע טלפתיה המשלב צחוק ותדהמה. תוכלו למצוא מופע כזה ברשת האינטרנט ולבחור אמן מתאים דרך המלצות ולא להתבייש לשאול לקוחות אשר חוו כבר מופע מסוג זה.

    מרום מור במופע לאירוע חברה – בחירה חכמה ונכונה

    מרום הוא אמן חושים בינלאומי שהופיע בפני טוני בלייר, טדי שגיא, ארקדי גאידמק ורבים וטובים נוספים!

    מרום יודע לגשת לכל סוגי הקהלים ולהתאים מופע לאירוע חברה במיוחד בשבילם

    אפשרות למופע לאירוע חברה שכולו באנגלית – לבחירת הלקוח

    מופע טלפתיה מהפנט ובלתי נשכח!

    השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר למופע:

    077-9971534

       

      התרשמו מההמלצות של לקוחותינו על המופע:

      המלצה למופע חברה

      זכרו שכאשר אתם מזמינים כל אמן (בטח כאשר מדובר על אמן חושים וטלפתיה לאירועי חברות), לפני שיגיע לבצע מופע טלפתיה לערב חברה, או מופע לחברות מטעמכם, במיוחד באירוע בו הלקוחות שלכם הינם חלק מהאירוע אותו אתם מתכננים, יש לברר היטב על טיב האמן ע”י המלצות, סרטונים, אתר אינטרנט מכובד וכך תוכלו להיות רגועים שהאירוע אכן יהיה מרענן, ממצה ומספק לכל המוזמנים. כמובן שאמן חושים ברמה גבוהה ישאיר חותם גם עליהם וייצור שיח על המופע – מה שייצור שיח גם על החברה המזמינה.

      המלצה על מופע לאירוע חברה

      רעיון לאירוע חברה – לחשוב מחוץ לקופסא

      אירועי חברה לעובדים הם ימים לא פחות חשובים מימי העבודה. מדובר ברגעים המאושרים והמהנים שכל העובדים ביחד מקבלים את המוטיבציה וזריקת העידוד להמשיך ולעבוד קשה ולתת את כל כולם בעבודה. אם אתם מחפשים רעיון לאירוע חברה אתם חייבים לחשוב מקורי, לחשוב יצירתי או בקיצור לחשוב מחוץ לקופסא כדי שהעובדים שלכם ייצאו עם תחושת ‘וואו’ מהאירוע ולא ירגישו שתכננתם את הערב שלהם רק כדי לצאת לידי חובה.

      הזמינו עוד היום את המופע לאירוע חברה של מרום מור!

      אמן חושים וטלפתיה לא תפגשו בכל אירוע חברה או בכל מופע לחברות ועל מנת להפתיע בגדול את העובדים שלכם, זו אפשרות מעולה. מרום מור מבטיח לכם ולעובדים שלכם ערב קסום, ערב שבו הוא מופיע אבל כל העובדים שלכם מופיעים ביחד איתו. במהלך המופע של מרום מור ישנה השתתפות אקטיבית של העובדים שמרגישים חלק בלתי נפרד מהערב והמופע ואתם מרוויחים עובדים שמחים ומרוצים. אל תשכחו שאתם המנהלים של העובדים, הם מסתכלים עליכם בכל יום בהערכה וגאווה גדולה – זו ההזדמנות שלכם להחזיר להם על העבודה הקשה שהם עושים עבורכם.

      הופעת אמן חושים של מרום  אמן החושים מרום מור מופיע באירוע חברה אמן החושים מרום מור באירוע חברה

      פעילות לחברות

      פעילות לחברות וארגונים במשרד, בבית או באולם עם אמן חושים בינלאומי קרא עוד

      למה מרום מור?

      כמנהלות הרווחה או כמנכ”לים של חברות אתם מחפשים מופע למנהלי החברה? ישנו מופע אחד ואמן אחד שיכולים ללכד את העובדים ולשמח את כל הצוותים: מרום מור עם מופע הטלפתיה והחושים!

      הזיקה שבין הומור ובין טלפתיה: הקהל יוצא נשכר!

      המון פעמים קשה להבין את הקשר שבין הומור ובין מופע של טלפתיה וחושים, אך ישנו קשר ישיר ביניהם. בעוד ישנם מופעים המועברים בטון רשמי יותר, מופע הטלפתיה והחושים מועבר אל הקהל בצורה אינטואיטיבית ודינאמית. לא מדובר על עוד מופע לאירוע חברה שמתוכנן מראש, אלא שהוא מתנהל בהתאם למערכת היחסים שנוצרת בין אמן החושים והטלפתיה ובין הקהל. מטבע הדברים, מופע שכזה שאמור לבדר ולשמח עובר בהומור, בכריזמה ובהמון חן. מופע מצחיק לחברות כמו מופע החושים והטלפתיה של מרום מור, מעניק לכם את החוויה המושלמת!

      מופע לאירוע חברה בצהריים או בערב – אתם מחליטים

      עד לא מזמן, אירועי החברה היו נארזים בעטיפה קבועה ולא משתנה: מופע שרובו הגדול רשמי ומבוסס על נאומים, כאשר האירוע היה מתקיים בערב באודיטורים גדול. כיום, אירועי החברה מגיעים גם בצורות אחרות בהתאם לאופי החברה ואופי האירוע שאתם רוצים ליצור. על כן, מופע לאירוע חברה כמו מופע הטלפתיה והחושים יכול להיות מוצג בפניכם גם בצהריים. ממש כמו שישנם אירועים פרטיים בצהריים, כך גם ישנם אירועים עסקיים שונים בשעות אלו. החוויה נשארת אותה החוויה, ההתרגשות הגדולה לא פוחתת והאווירה הייחודית והמחשמלת תיגע בכל האורחים.

      מופע לחברות גדולות חייב להיות מועבר על ידי אמן מקצועי

      אירוע החברה הינו אירוע חד פעמי המגיע פעם אחת בשנה. לא תוכלו להמר על טיב האירוע, זאת מאחר וזהו אירוע שאמור להיות הדלק שלכם ושל העובדים שלכם לאורך כל השנה. תוכלו להתפשר על גודל מתחם האירוע, על שעת האירוע ועל המון אלמנטים נוספים. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי המופע הינו החלק המרכזי של האירוע – החלק לו כולם מצפים. על כן, הבטיחו כי גם האמן שעתיד להפעיל אתכם ולשמח אתכם יהיה אמן מוביל. מרום מור הינו אמן כריזמטי וספונטני שיודע לאלתר, להפתיע, להצחיק ולהעלות חיוך על פני כל האורחים. בעת שישנו אמן שסוחף את כל הקהל, גם השמיים הם לא הגבול!

      שיתוף הפעולה של הקהל כמפתח להצלחת המופע!

      בעוד ישנם מופעים שהינם מופעים של אדם אחד בלבד, ישנם מופעים שללא הקהל לא ניתן להעביר אותם. על כן, החשיבות של אמן מוביל כמו מרום מור הינה חשיבות עליונה במקרה זה. מבלי שיתוף הפעולה של האורחים והתשוקה שלהם לקחת חלק בחלקיו השונים של המופע, הוא לא יצליח. תנו למרום מור להוביל אתכם למסע אל הלא נודע, כאשר הדבר היחיד שידוע הוא שביעות הרצון הגבוהה שלכם והצלחת האירוע, בהתחייבות. ערב חברה מתאים לחברות קטנות וארגונים גדולים.

      כדי להוציא את עובדיכם משגרה יום יומית ולייצר להם חלון זמן של כיף ,הומור ותדהמה… אמן טלפתיה, אמן חושים  אמן על חושי (כל אלו תחת אותה מטריה ,לא להתבלבל) מופעים אלו נחשבים כרעיון מדהים לאירוע חברה ,מרום מור ,אחד מהאמנים אשר יכול לספק לכם את החוויה הזו , מרום נמנה כאחד מבין אמני הטלפתיה המובילים בישראל ובחו”ל.

      pic02

      בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO