לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    קוסם למבוגרים בראשון לציון

    מופע למבוגרים של אמן חושים בראשון לציון עם ניסיון בינלאומי!

    מתי לאחרונה יצא לכם לרכוש תרבות גבוהה? קצב החיים המהיר לעתים גורם לכם לפסוח על מזון לנשמה, אך כעת, רגע לפני שאתם סוגרים את לו”ז האירוע שלכם, תוכלו לשלב בו אלמנט נוסף שירים את האירוע שלכם לגבהים: מופע טלפתיה של אמן חושים בראשון לציון בעל רזומה עשיר ומופע מצחיק ואינטילגנטי.

    קוסם בראשון לציון – לכל אירוע מגיע להיות מוצלח

    לא משנה אם מדובר על אירוע יום ההולדת שלכם, על מסיבת הפתעה לחבר קרוב, על אירוע עסקי עם קהל של מוזמנים מכובדים או על חוג בית שאתם מארחים הפעם בבית שלכם – לכל אירוע מגיע להיות מוכתר כהצלחה. כמארחים באירוע, אתם רוצים לקבל מחמאות, ולראות חיוך על פניהם של האורחים. איך עושים זאת? עם קוסם בראשון לציון שהוא למעשה אמן חושים בעל כישורים יוצאי דופן: טלפתיה, חושים, קסמים ופעימות לב המגיעות לשמיים הם רק חלק ממה שמחכה לכם עם אמן החושים והטלפתיה, מרום מור.

    גם למבוגרים מגיע ליהנות 

    אתם משקיעים לא מעט בתרבות לילדים שלכם, וכך לוקחים אותם לא אחת להצגות או קונצרטים. מתי בפעם האחרונה השקעתם בתרבות לנשמכתם? לשמחכתם, אינכם צריכים לצאת מהבית או להבטיח כרטיסים מראש, אלא לקבל את המופע עד לאירוע שלכם! מוכנים לצאת למסע מרתק, מרהיב ומרגש? הזמינו מופע טלפתיה של קוסם בראשון לציון בבית או באולם – המופע של מרום מור.

    למה מרום מור?

    עשרות אלפי צופים ברחבי העולם לא טועים – המופע של מרום מור הינו סיפור הצלחה שלא ניתן להישאר אליו אדישים!  גם באירוע שלכם, נהנים מבידור ברמה גבוהה.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO