לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע קלוז אפ

    הכי קרוב שרק אפשר – מופע הקלוז אפ!

    כשאתם צופים בפלא, אתם רוצים לגעת בו כמה שיותר מקרוב! מרום מור, אמן החושים והטלפתיה מגשים את כל החלומות שלכם עם מופע קסמים בין השולחנות. בעוד ישנם מופעים בהם עומד אמן על הבמה ומבדר את הקהל הנרגש, גם ישנם מופעים בהם האמן הוא חלק בלתי נפרד מהקהל.

    מרום מור גאה להציג בפניכם את הלהיט הבא: מופע שעובר בין שולחנות האורחים! אתם חוגגים את האירוע העסקי שלכם במתחם אירועים כאשר אופי האירוע הוא אירוח בהושבה? האורחים שלכם יכולים להישאר ישובים – מרום מגיע עד אליהם עם מופע קסמים קלוז אפ! לאורך המופע מרום יקרא מחשבות, יכופף כפיות, יזיז חפצים וירגש את קהל האורחים.

    כיום, כשישנו גודש רב באירועים הנחגגים, בעיקר בסקטור העסקי, חשוב מאד להתבלט מעל השאר. כבית עסק, אתם מחפשים עוד ועוד מקומות בהם אתם נבדלים מהשאר. עם חגיגת האירוע העסקי שלכם תוכלו להתבלט מעל כולם עם קוסם קלוז אפ לאירוע עסקי! במקום שהקסמים יעברו אל הקהל מהבמה, הם עוברים אליו מהמקום בו הם יושבים.

    מרום מעניק יחס לכל האורחים ועובר בין כל השולחנות. המטרה? לפזר את הקסם, ההתרגשות ועוצמת החוויה בכל פינה באירוע שלכם! גם אתם וגם האורחים שלכם יכולים לצפות למופע שטרם נראה כמותו בישראל. מרום, אמן טלפתיה וחושים כחול לבן, מביא ניחוח בינלאומי אל האירוע העסקי שלכם!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO