לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    יום גיבוש בירושלים

    יום גיבוש בלתי נשכח בעיר הקודש!

    הגיעה התקופה בשנה שבה אתם מתחילים לחמם מנועים לקראת יום חשוב במיוחד: יום הגיבוש לעובדים שלכם! אז אחרי הרמות כוסית עם אוכל נפלא ויום כייף בחיק הטבע, הגיע הזמן לרגש ולהפתיע את העובדים שלכם עם ימי גיבוש לעובדים בירושלים. רגע לפני שאתם מתחילים להעלות רעיונות ליום גיבוש בירושלים ומבזבזים זמן רב בחיפוש אחר הפעילות המושלמת, דעו כי הגעתם אל המקום הנכון. מופע הטלפתיה והחושים של האמן מרום מור הוא כל מה שאתם צריכים על מנת להפתיע ולרגש את העובדים שלכם. כך אתם חוגגים ערב חברה לעובדים בירושלים!

    ערב גיבוש לעובדים בירושלים – כי צוות מגובש הוא צוות מנצח!

    לא מפתיע כלל שאתם מחפשים רעיון מקורי לימי גיבוש לעובדים בירושלים. ממש כפי שחשוב לכם לחתום על עסקה שמנה שתקדם את העסק שלכם, כך גם חשוב מאד לחגוג עם העובדים שלכם את האירוע שכולו מוקדש להם. עובד טוב הוא עובד שטוב לו, כך שחשוב מאד שביום הזה הם ירגישו כי השקעתם בהם. מצד אחד, לא חסרות הפעלות לימי גיבוש בירושלים, אך מצד שני מופע טלפתיה כמו של מרום מור הינו יחיד מסוגו! דרך המופע תוכלו לגבש את צוות העובדים שלכם ולהבטיח כי הם יגיעו כצוות חזק ושמח יותר ביום העבודה הבא.

    מופע אינטמי או קהל גדול – המופע מותאם אליכם!

    המופע של מרום מור הוא מופע שמתאים את עצמו אליכם, כך שלא חשוב כלל אם החברה שלכם היא חברת בוטיק קטנה או ארגון בעל מאות עובדים – המופע מתאים גם לכם! תכנית המופע דינאמית, מרתקת ומרגשת שמצליחה לגעת בכל הקהל ללא יוצא מן הכלל! הקסם שמרחף באוויר נוגע בכל אחד ואחת וכך אתם מבטיחים ביום הכל כך משמעותי לעובדים שלכם, הפעלה ליום גיבוש בירושלים שהם לא ישכחו בקרוב.

    מה המקום העדיף ביותר לערוך בו את המופע?

    מאחר ומדובר על מופע, כל שנדרש על מנת לעורר את הקסם שבו הוא אמן מוביל וקהל של אורחים. מרום מור יופיע עבורכם בכל מקום שבו נוח לכם: החל מאולם הכנסים בבית העסק שלכם, דרך חצר בביתו של אחד העובדים ועד אודיטוריום גדול שבו אתם עורכים את יום הגיבוש והכייף. בכל שנה אתם משקיעים המון זמן בחיפוש רעיונות לחגוג איתם ימי גיבוש וכיף בירושלים, אך הפעם אתם הולכים על בטוח!

    המופע של מרום מור: אתם מוכנים לצאת למסע מרתק?

    אז מה מחכה לכם במופע? מתי בפעם האחרונה צפיתם בתופעות שלא ידעתם להסביר, הרגשתם את פעימות לבכם פועמות בחוזקה מבלי יכולות לשלוט עליהן ומצאתם את עצמכם בסף ריגוש שלא הכרתם קודם? זו רק טעימה ממה שמחכה לכם במופע הטלפתיה והחושים של האמן בעל השם הבינלאומי, מרום מור.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO