לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים לבר מצווה


    אירוע המצווה לילדכם כבר ממש כאן. אחרי שבחרתם מתחם אירועים חלומי, ערכתם ערב טעימות מהנה, מדדתם חליפה יפה ושיגרתם הזמנות – כעת הגיע הרגע להחליט: איזו אטרקציה תשולב באירוע. לצד האטרקציות השונות המתפקדות רק גדר תפאורה לאירוע, תשמחו לגלות שתוכלו להפיק מהאירוע שלכם הרבה יותר בעזרת בחירה נכונה. אמני החושים כיום מככבים באירועי בר ובת המצווה, והופכים את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. אמן טלפתיה לבר מצווה מעניק מופע בידורי, מרתק, מרגש וייחודי שיעניק צבע אחר לאירוע שלכם. מרום מור, אמן החושים המפורסם, כבר הספיק לכבוש את הבמות הגדולות בעולם, וכעת מפזר את הקסם שלו גם בבמות בישראל כאמן חושים לבר מצווה מהמובילים במדינה.

    אמן חושים לבר מצווה במופע מהפנט שיסחוף את הקהל!

    יודע לדבר עם כל סוגי הקהלים ולהתאים להם מופע ייחודי

    רזומה עשיר: הופיע בפני טוני בלייר, טדי שגיא, ארקדי גאידמק

    אפשרות למופע גם באנגלית

    מופע מצחיק מאד, סוחף ואינטליגנטי

    מה עושה אמן חושים בבר מצווה או בת מצווה?

    צפיתם באמני חושים בטלוויזיה והייתם בטוחים שמדובר על תכנית שנערכה בקפידה? לא האמנתם שמחשבות יכולות לעבור בטלפתיה? בקרוב אתם הולכים לחוות ולהאמין. כיום, אמני החושים הפכו מבוקשים מאד בגזרת האירועים. אם פעם בסקטור האירועים הפרטיים היו מסתפקים בזיקוקים או באטרקציה בידורית אחרת – כיום אנשים פשוט רוצים להתרגש. אמן חושים לבר מצווה בעל ניסיון ומופע מהפנט כמו מרום מור יהפוך את היום המיוחד והמרגש שלכם למרגש אפילו יותר.

    אטרקציה לבר מצווה – את החגיגה הזו לא תשכחו בקרוב

    אירועי המצווה הינם אירועים מרגשים הנחגגים רק פעם אחת בחיים. לצד ימי ההולדת המגיעים במחזוריות בכל שנה מחדש, אירועי המצווה בעלי ערך רב – גם עבור הילד החוגג וגם עבור ההורים הנרגשים. את המעבר מהילדות אל הבגרות, אתם הולכים לחגוג עם מופע בידור לבר מצווה. אמני חושים מעניקים מופע ייחודי, מרגש ויוצא דופן, שפשוט לא דומה לשום דבר אחר, מדובר על הפעלה לבר מצווה מאחר והאורחים לוקחים חלק פעיל במופע. הכפילו את התרגשות החגיגה ביום החג של ילדכם, והעניקו לו ולאורחים הנרגשים מופע טלפתיה לבר מצווה.

     

    מופע טלפתיה לבר מצווה – מוריד את הכוכבים מהשמיים

    חשבתם שחיפוש אחר שמלה לבת המצווה יהיה חיפוש ארוך, אך אתם מגלים כי חיפוש אחר אטרקציה לבת מצווה מצריך מכם לא מעט. בעת שאתם מחפשים אטרקציה לאירוע בת המצווה, ישל לכם אחריות גדולה: גם לשמח את הילדה שלכם החוגגת, וגם להעניק לאורחים שלכם מופע בידור איכותי. תוכלו למצוא בקלות הפעלה לבת מצווה שתבדר את הילדים הנוכחים, אך מה יעשו באותו הזמן האורחים הבוגרים? במקום להטריד עצמכם בחיפוש אחר פתרונות לכל קהל, הרי שתוכלו להעניק לכל האורחים שהגיעו אטרקציה מטורפת: מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור. את אירוע בת המצווה חוגגים פעם בחיים, ולאירוע כזה משדכים מופע של פעם בחיים.

    המלצה על מרום מור במופע בר מצווה

    אטרקציה לבר מצווה בחסות אמן בעל שם בינלאומי

    אז מה תרצו שהילד שלכם יזכור מאירוע המצווה שלו? את קהל האורחים המפרגן שהגיע לקחת חלק באירוע המרגש, את הארוחה הטובה והמפנקת שדאגתם לה מבעוד מועד, ואפילו את המתנות הרבות שהוא קיבל. אפשר להוסיף רובד נוסף לספר הזיכרונות מהאירוע שלכם, והוא מופע מיוחד ונדיר שיוגש לכם ולאורחים שלכם על ידי אמן בינלאומי – מרום מור. בעוד שהורים רבים משלבים באירוע המצווה אטרקציה חביבה על ידי מפעילים מזדמנים, כאן זוכה הילד שלכם להתגאות בעובדה כי אמן שכיכב על הבמות הגדולות בעולם, הגיע לחגוג איתו. לא במקרה מרום צבר לעצמו שם כל כך מכובד – המופע לא מפסיק לרגש, להפנט ולהדהים. הפעם? רכבת ההרים הזו מככבת באירוע שלכם!

    מופע לבר מצווה

    היכן ניתן לארח אמן חושים לבר מצווה?

    הבחירה היא לגמרי שלכם! אם ישנו תנאי סף יחיד בעת שמדובר על הפעלה לבר מצווה עם קוסם לבר מצווה, הוא הקהל. האורחים שלכם באירוע עתידים להנות כמו שהם לא נהנו מעולם באירוע מצווה. מרבית האורחים שלכם מצפים להגיע לאירוע חביב שיסתכם בחיבוקים, נישוקים ונישנושים, אך הם לא יודעים מה מצפה להם. גם אם אתם חוגגים את האירוע שלכם בדרך פורמלית באולם אירועים, וגם אם מדובר על חגיגה הנערכת בכותלי הבית שלכם, מרום מור מגיע אליכם עם תכנית בידור גבוהה.

     

    עד כמה נפוץ להזמין אמני חושים לבר מצווה?

    רוב ההורים של פעם נהגו לעשות אירוע בר מצווה לא בשביל הילדים שלהם, אלא בשבילם. כיוצא בזה, הם דאגו להזמין אמנים שהתאימו לטעמם, כמו למשל זמרים שהם אוהבים או אטרקציות שמתאימות בעיקר לאורחים המבוגרים שלהם, כמו בר משקאות או כמובן – צלמי המגנטים. עם זאת, כיום כבר ברור לכולם שהאירוע נעשה עבור הילד, ולכן צריך לספק גם אטרקציה שמתאימה לו ולאורחים שלו – חבריו מבית הספר.

    לכן היום רואים הרבה יותר אירועי בר מצווה שכוללים מופעים שמתאימים לא רק לטעמם של המבוגרים, אלא גם לזה של הילדים, אך האם צריך להתפשר? ממש לא! אמן חושים מומלץ לבר מצווה יכול לספק את הסקרנות של כולם, ומבוגרים וילדים כאחד נהנים ממופע שמערב את כל החושים וגורם להם לחוות פליאה שכמותה לא ניתן לקבל בשום מקרה אחר. אם אתם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח לכל הגילאים ולהפתיע את כל האורחים שלכם, מופע של אמן חושים זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

    מרום מור – אמן החושים המומלץ לבר מצווה שלך!

    לא חסרים קוסמים למבוגרים ואמני חושים בעולם בכלל ובארץ בפרט, אך רובם מבצעים קסמים וטריקים שכבר ראינו עשרות אלפי פעמים ושלא מצליחים לעורר תחושת פליאה. מעט מאוד מאמינים בימינו בקיומו של העל טבעי, אך אחרי שתראו את המופע של מרום מור אתם תתחילו לפקפק בכל מה שחשבתם. אם אתם מחפשים המלצה על אמן חושים לבר מצווה, מרום מור הוא השם שתשמעו מכל מי שראה את המופע שלו. פעם אחת מספיקה כדי לגרום לו להיחקק בזיכרונם של אנשים, ואחרי שתראו אותו בעצמכם במופע לנגד עיניכם, גם אתם תהיו אלו שתמליצו עליו לחבריכם. אל תתפלאו אם הם בעצמם יבקשו מכם את מספר הטלפון שלו כדי להזמין אותו גם לאירוע שלהם.

    כמה עולה אמן חושים לבר מצווה?

    ההוצאות הן לא קטנות כשמדובר באירוע בר מצווה, כשצריך להשקיע כסף באולם, תפאורה, דיג’יי, צלמים, בגדים ומנות לפי מספר האורחים, ולרוב ידוע שההוצאות האלו יכוסו בחלקן, אם לא במלואן, בעזרת הצ’קים שיגיעו מכל אורח. מסיבה זו, שכשמזמינים אמן חושים לבר מצווה מחיר לא מהווה שיקול משמעותי עד כדי כך, משום שביחס להוצאות האחרות מדובר בהשקעה מזערית שלה יש השפעה אדירה על האירוע כולו.

    בסופו של דבר, המטרה שלכם היא שאף אורח לא ישכח את הערב, כולל ילדכם, ולא משנה איזה דיג’יי תזמינו, איזו תפאורה תקימו וכמה תשקיעו במנות, רק מופע טוב ואיכותי יוכל לספק את התוצאה הזו. אם עוד לא חזיתם בדברים שמרום מור עושה על הבמה, אתם תידהמו ותבינו שלא צריך לשלם הון תועפות כדי לעבור חוויה שכמותה לא חשבתם שתחוו בחיים. אמן חושים לבר מצווה במחיר הוגן ועם מופע ייחודי ובלתי נשכח זה מרום מור. השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

    הפעלה לבר מצווה באולם אירועים

    הפעלה מנצחת לבר מצווה באולם - מופע קריאת מחשבות מטורף קרא עוד

    רעיונות לבר מצווה

    רעיונות לבר מצווה בחורף

    מחפשים רעיון לבר מצווה ? בדקו את המופע של מרום מור המותאם במיוחד עבורכם קרא עוד

    למה מרום מור?

    אמן החושים מרום מור, כבר הספיק להשאיר את חותמו וקסמו על נקודות רבות על הגלובוס. ישראל, אנגליה, ספרד וקנדה הן רק חלק מהמדינות שזכו לצפות במופע הייחודי, שפשוט השאיר את הקהל פעור פה ומרותק לכסא. כעת, תוכלו גם אתם להנות מהפלא עם הופעה לבר מצווה. הצופים נלהבים, אתם נרגשים, וכולם יוצאים נשכרים ממופע ייחודי של פעם בחיים!

    thumb06

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO