לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הפעלה לאירוע משפחתי

    אבא בא, סבא בא – הפעלות ייחודיות לאירועי משפחות

    תוכלו לחשוב על חברה מפרה, נעימה ואוהבת יותר מהמשפחה שלכם? לא אחת מתקבצים כל בני המשפחה, הקרובה והמורחבת, לאירוע מלכד ומגבש בו זוכים כולם להתחבק, להתנשק ולהשלים פערים. למה שלא תהפכו את האירוע המשפחתי שלכם לאירוע בלתי נשכח עם הפעלה לאירוע משפחתי של מרום מור?

    איפה ניתן לערוך את המופע של מרום מור?

    אירועים משפחתיים שונים נערכים בשלל לוקיישנים משתנים המושפעים מכמה פרמטרים, בהם כמות האורחים וגם החלטתו האישית של מארח האירוע. מרום מור מפזר את הקסם שלו בכל לוקיישן שלא תבחרו: החל מהבית הפרטי שלכם, דרך חדר פרטי במסעדה בה בחרתם לחגוג ועד מתחם אירועים. המופע של מרום מתאים גם לקהלים קטנים של עשרות אורחים ועד לקהלים גדולים יותר המגיעים למאות.

    ארוחת בראנץ’ משפחתית עם טווייסט בעלילה

    אז מתי כדאי לשלב פעילות לאירוע משפחתי? בכל אירוע שאותו אתם חוגגים ובו נוכחים בני המשפחה האהובים עליכם, כדאי לסמן שיא באירוע. מטרת המופע היא למתג את האירוע כאירוע בלתי נשכח שיעניק חוויה של בידור גבוה לכל האורחים שהגיעו. הזמנתם את כל בני המשפחה לארוחת בראנץ’ מפנקת? מלבד המטעמים הנפלאים שיתבלו את האירוע, יהיה זה גם מרום שיפעיל את הקסם שלו ויהפוך את הארוחה השגרתית לארוחה שלא תשכחו בקרוב, ולא רק בגלל טעמה…

    יום הולדת לסבא או סבתא? לומדים להתרגש מחדש!

    מופע טלפתיה למשפחות מתאים גם בעת שאתם חוגגים מסיבת הפתעה לסבא או סבתא. אז אולי סבא וסבתא היקרים לכם מכל יהיו בטוחים בשניה הראשונה כי ההפתעה הגדולה ביותר היא מסיבת ההפתעה לכשעצמה, אך בקרוב מאד הם יבינו שגם בגילם אפשר להתרגש! האנשים המתבגרים בטוחים כי הם כבר ראו הכל, שמעו הכל וטעמו מהכל. מה מרום מור עושה? בא להוכיח אחרת ובעיקר להוכיח כי אפשר להתרגש בכל גיל!

    רגע לפני הטירונות: מסיבת גיוס לבן או לבת

    הילדים היקרים לכם עומדים לעלות בקרוב על מדים ולשרת את צבא הגנה לישראל? רגע לפני המשמעת, המדים והשבתות, בעת שאתם מלכדים את כל בני המשפחה למסיבת הגיוס, שלבו הפתעה נעימה לילד או הילדה היקרים לכם שתעניק להם גלישה נעימה אל עבר הפרק החדש בחיים. מופע הטלפתיה של מרום מור משחרר, מעלה חיוך, מפתיע, מרגש והופך את כל מה שלא אפשרי לאפשרי. שוברים את הקרח וההתרגשות לקראת הגיוס עם מופע בעל שם בינלאומי!

    המופע של מרום מור ריגש אלפים ברחבי העולם וכעת הוא מרגש אתכם באירוע המשפחתי האינטימי שלכם, גם כאשר מדובר על בר מצווה ניתן ומומלץ להזמין אמן חושים לבר מצווה. האירוע הינו חוויה יוצאת דופן, בה לוקחים חלק כל האורחים באירוע! מופע טלפתיה לאירוע משפחתי הוא כל מה שתוכלו לבקש באירוע שלכם על מנת להשביע את רצונם של האורחים ולהכתיר את האירוע כהצלחה!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO