לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב גיבוש לעובדים

    יוצרים צוות מנצח דרך ערב גיבוש עובדים

    ערב גיבוש לעובדים נערך פעם או פעמיים בשנה בלבד. המשמעות היא שעד שמקיימים ערב שכזה, צריכים להפיק אותו היטב. בחיפושכם אחר מופע בידור לערב גיבוש, מרום מור הוא התשובה לכם. תכנית המופע בנוייה באופן כזה, בו הקהל הינו משתתף אקטיבי. כך, תוכלו להבטיח כי כבר למחרת במשרד, שיחת היום תהיה סביב המופע. באופן שכזה, עתידים להתפתח קשרים חברתיים, יצירת מכנה משותף בקרב העובדים ובעיקר תקבלו צוות מגובש ומלוכד יותר. מרום מור כבש את הבמות הגדולות בעולם עם המופע המרהיב שלו, וכעת גם לכם כבעלי העסקים, יש היכולת להנות מבידור וגיבוש בערב אחד.

    ערב גיבוש לעובדים – צוות מגובש – צוות מנצח

    בעלי עסקים ומנהלי צוותים רבים, משקיעים תקציבים גדולים בציוד מתקדם, הרצאות וימי העשרה ותכנים לימודיים שונים על מנת לקדם את הצוות מהפאן המקצועי. כשם שמושקע תקציב רב בתכנים שכאלו על מנת להבטיח צוות מקצועי, חשוב להשקיע גם בפאן החברתי על מנת לקבל צוות מגובש. מה זה אומר בעצם צוות מגובש? צוות שכזה יהיה צוות שעובד בשיתוף פעולה מלא, בחיוך וברצון להגיע בכל בוקר מחדש אל יום העבודה. לכן, חשוב להשקיע לפחות אחת לשנה בערב חברה לעובדים. גם אתם, וגם העובדים שלכם תצאו נשכרים. אתם מחפשים מופע לערבי גיבוש? העניקו לעובדיכם מופע מרגש ובלתי נשכח – מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור.

     

    מתגבשים, מתלכדים ולמחרת מגיעים כצוות חזק

    בערב גיבוש שכזה רוצים להעניק לעובדים מימד של בידור וכייף, אך גם ניתן לגלם בערב שכזה דברים נוספים וחשובים לא פחות. כבעלי העסק, מטרת העל שלכם היא להבטיח כי הצוות שלכם מרוצה ממקום עבודתו. אחד הדברים המשפיעים ביותר על שביעות רצונם של עובדים ממקום עבודתם, הוא הפאן החברתי. חשוב מאד לבסס סביבת עבודה נעימה וחברית. אינטראקציה נעימה בין העובדים שונים, תבטיח סביבת עבודה נעימה שתפיק לכם, כבעלי העסק, תוצרים איכותיים יותר. בערב גיבוש שכזה, תוכלו ללכד את העובדים ולקשור אותם יחד לצוות מנצח. הופעה לערב גיבוש לעובדים תעשה את העבודה, בעיקר בעת שמדובר על מופע מרהיב ועוצר נשימה, כמו זה של מרום מור.

      מופע טלפתיה לערב נשים

     

    מפעיל לערב גיבוש לעובדים

    פעילות מהנה לערב גיבוש מוצלח וחוויתי עם מרום מור - אמן החושים הבינלאומי קרא עוד

    ערב גיבוש מצחיק לעובדים

    ערב גיבוש מצחיק לעובדים - שילוב של תדהמה והומור משובח קרא עוד

    למה מרום מור?

    חיפוש הופעה לערב גיבוש לעובדים היא לא תמיד מלאכה פשוטה. יחד עם זאת, בעת שבחורים את הטוב ביותר, קצת קשה לטעות. מרום מור, אמן החושים המוערך שהעמיד קהלים שלמים על הרגליים בארץ ובעולם, יהפוך את ערב הגיבוש שלכם לערב ייחודי ומרגש שלא תפסיקו לדבר עליו. מופע הטלפתיה של מרום מור יצר באז עולמי, והביקוש להופעותיו נמצא בנסיקה תמידית. אמן חושים לערב גיבוש, יעניק לכם הרבה יותר מחושים והרבה יותר מגיבוש – מדובר על חוויה יוצאת דופן שקשה להעביר במילים. עד שלא תראו, פשוט לא תדעו, ועד שלא תראו – פשוט לא תדעו מה אתם מפסידים…

    pic02

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO