לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הפעלה לחנוכה למבוגרים

    ללא כל ספק, חג החנוכה הוא חג של המון ניסים, וגם של המון מופעים. ניתן לחשוב שחג החנוכה הוא חג המציע מופעים לילדים בלבד, אך לשמחתכם, ישנם גם אלו המוצעים לקהל המבוגרים. מחפשים הפעלה לחנוכה למבוגרים? מופע הטלפתיה והחושים של אמן החושים מרום מור, יעניק לכם שיקוף של מה הוא נס אמיתי בדמות של מופע שפשוט לא תשכחו בקרוב.

     

    באיזו מסגרת חוגגים פעילות לחנוכה למבוגרים?

    האם רק לילדים מותר להנות בחופשת החנוכה שלהם? מובן שלא. כיום, גם קהל המבוגרים רוצה להנות, ובצדק. לשמחתכם, כיום תוכלו להנות ממופע מרהיב, יוצא דופן וכזה המעניק בידור ברמה הגבוהה ביותר. את המופע של מרום מור ניתן לשלב במסגרות שונות: דרך מקומות העבודה המחפשים מתנת חנוכה לעובדים שלהם, במסגרת חוגי בית בעת שמחפשים אחר פעילות יוצאת דופן לכבוד החג, ואפילו סתם כך – כי פשוט בא לכם להתפנק.

    פעילויות גיבוש לחנוכה אמנם נערכות בחנוכה, אך הן רלוונטיות בכל עת ובכל מסגרת. מסגרות עבודה רבות כבר גילו כי תלושים לחג לא מרגשים, הרמת כוסית במשרד אינה יוצרת שום אפקט וגם שוברי מתנה כבר עשו את שלהם. אתם רוצים לרגש את העובדים שלכם, את הקולגות שלכם או את החברים שלכם? העניקו להם את טעמו של מופע בידור אמיתי ואיכותי, שישאיר בהם חותם, פעימות לב שלא יתנו להם מנוח ועיניים בורקות שפשוט לא יאמינו למה שהן רואות. מרום מור, כבר בדרך אליכם.

     

    היכן ניתן לערוך מופע שכזה?

    מרום מור, אמן החושים והטלפתיה, מגיע למופע פרטי עבורכם ובשבילכם. כל שנדרש הוא קהל אוהד ובמה. כך, תוכלו לערוך את המופע בבית העסק שלכם עם כינוס כל העובדים, באולם ייעודי שתשכרו לטובת האירוע או אפילו בבית הפרטי שלכם. מגיע לך להנות מערב בלתי נשכח!

    למה דווקא מרום מור?

    אתם רוצים ללכת על בטוח? אתם צריכים ללכת על מרום מור. קהלים רבים בכל העולם כנראה שלא טועים, וכעת הגיע גם הרגע שלכם להנות מהמופע שעשה לעצמו שם בכל העולם. מרום מור הינו אמן מוערך שהופיע על הבמות הגדולות בעולם, וכעת הוא עתיד להופיע בבמה הפרטית שלכם.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO