לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    רעיונות ליום הולדת 60

    בכל שנה מחדש עולה השאלה הנצחית: היכן נחגוג הפעם את יום ההולדת? רגע לפני שאתם מצהירים כי כבר חוויתם הכל, ורגע לפני שאתם מוותרים על חיפוש רעיונות ליום הולדת 60, תשמחו לגלות כי את יום ההולדת הקרוב, אתם הולכים לא לשכוח. ביום הולדת 60, מגיע לכם לחגוג על הצד הטוב ביותר! סביר כי בגילכם אתם כבר עטופים בילדים גדולים, נכדים וחברים שצברתם לאורך השנים. קבצו את כולם יחד לערב של אהבה, שמחה וגם: אמן חושים.

    הפעם, רוצים קצת יותר – פעילות ליום הולדת 60

    ככל שעוברות השנים, נדמה כי כבר יהיה קשה להתרגש ולהיות מופתעים. חגיגות יום ההולדת למבוגרים נכנסו כבר לרוטינה קבועה וידועה מראש, כך שמיום חג חגיגי, הפך יום ההולדת לעוד יום ותו לא. תשמחו לגלות שתוכלו להחזיר עטרה ליושנה, ולהפוך את יום ההולדת שלכם ליום השמח, המרגש והמיוחד ביותר בשנה! טעמתם כל מנה אפשרית, ביקרת בכל נקודה על כדור הארץ שסיקרנה אתכם, וצחקתם במופעי הבידור הגדולים. כעת  -הגיע הזמן לחוויה שונה ומהרהיבה שלא חלמתם עליה! מחפשים מופע ליום הולדת 60? על אמן החושים מרום מור כבר שמעתם?

    המופע האולטימטיבי בחגיגת יום ההולדת 60 לאמא/אבא, סבא או סבתא

    מופעי הטלפתיה היו מאז ומתמיד מופעים נחשקים ומסקרנים. הפעם, ביום הולדתכם, אינם צריכים להבטיח את כרטיסכם מראש, כל שאתם צריכים הוא לקבוע יום ושעה המתאימים לכם, ומופע הטלפתיה יגיע עד אליכם. במופע שכזה, אתם והאורחים שלכם, זוכים לצפות בפלא של ממש. לאורך המופע תצפו בקריאת מחשבות, תקשורת המתבצעת ללא מילים עם אנשים שמרום מור טרם פגש, ובעיקר תזכו למימד בידורי, משמח ומלכד באירוע שלכם.

    למה מרום מור?

    החלטתם להפוך את יום ההולדת לאירוע מיוחד במיוחד? הרי שאם כבר השקעתם, כדאי ללכת על הטוב ביותר. מרום מור כבש את הבמות הגדולות בעולם, צבר ניסיון במופעי בידור גדולים, ושיתף פעולה עם השמות הגדולים בתחום. כעת, עם חגיגת יום ההולדת שלכם, אתם יכולים להנות מהכישרון הרב של מרום מור אמן החושים, במופע פרטי בפניכם ובפני האורחים היקרים לכם. רגע לפני יום הולדת 60 רעיונות רבים עולים כאופציה אפשרית. במקום לבחור בעוד אטרקציה מוכרת וידועה מראש – לכו על הטוב ביותר! אמן חושים באירוע שלכם, יהפוך את יום ההולדת שלכם לאירוע שתמיד חלמתם עליו.

    pic02

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO