לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע טלפתיה במרכז

    לצד האירועים שבהם אתם אורחים, ישנם אירועים שבהם אתם המארחים. המטרה הגדולה ביותר שלכם בעת שאתם מארחים ומפיקים אירוע, הוא להשביע את רצונם של האורחים ולהיות מוכתרים כמארחים למופת. כיום באירועים, גם אלו הנערכים במגזר העסקי וגם אלו המציינים את השמחות הפרטיות, נהוג לשלב מופע בשיאו של האירוע. מחפשים מופע טלפתיה במרכז שיהפוך אתכם למארחים שתמיד רציתם להיות? מופע הטלפתיה של מרום מור מגיע עד אליכם!

     

    חוויה יוצאת דופן באירוע העסקי

    כבעלי חברות או עסקים קטנים, חשובה לכם מאד התדמית שלכם בעייני הלקוחות שלכם, הקולגות למקצוע וכמובן שבעייני העובדים שלכם. כך, בעת שאתם עורכים אירוע עסקי, אתם מעסיקים את עצמכם רבות במחשבה איזה מופע לשלב באירוע. אתם רוצים להשתקף כמקורים, חדשנים, כאלו המשקיעים באירועי החברה וכאלו שיכולים לרגש ולהמציא בכל פעם מחדש את האירועים העסקיים? עם אמן טלפתיה במרכז, כמו מרום מור, אתם יכולים להיות שקטים כי קהל האורחים שלכם ידע התרגשות מה היא.

     

    ממנפים הכי גבוה שאפשר את האירוע הפרטי

    יום הולדת, אירוע מצווה, יום נישואין וחוגי בית – כולם מחפשים אחר מופע איכותי שיככב בשיא הערב. החיפוש אחר מופע איכותי ומרגש יכול להיות מתיש וארוך, אך הוא גם יכול להיות קצר ומבטיח. מופע טלפתיה בתל אביב, כמו זה המוענק על ידי אמן החושים והטלפתיה מרום מור, לא ישאיר לאורחים שלכם ברירה, אלא להכתיר את האירוע שלכם כסיפור הצלחה גדול.

     

    במופע הזה גם אתם מככבים

    תמיד ראיתם קטעים אחדים ממופעי טלפתיה על גבי הרשת או בטלוויזיה, אך הפעם יש לכם הזדמנות לא רק להיות צופים במופע פרטי המועבר על ידי אמן חושים, אלא גם לקחת בו חלק. המופע בנוי בצורה כזו שבה הקהל הינו חלק בלתי נפרד מהמופע. לא עוד מופעים בהם הקהל הינו פאסיבי, אלא כאן מדובר על מופע שהצלחתו נמדדת בהשתתפות האורחים שלכם.

    למה דווקא מרום מור?

    מרום מור הוא הרבה מעבר לאמן חושים, אלא מדובר באמן במה כריזמטי, כובש ובעל חוש הומור. הפכו את הערב שלכם לחוויה שלא תשכחו בקרוב. מה מצפה לכם? טלפתיה, חושים ומניפת זיכרונות מתוקים לכל החיים.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO