לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הופעה לתערוכות

    השעה קוראת, ואתם עומדים רגע לפני הקמת התערוכה שלכם. אחרי עבודה רבה, ניסיונות והגעה אל התוצר המוגמר – את רוצים להציג את בשורתכם לקהל הלקוחות והקולגות. כאשר מדובר על תערוכה, מדובר על אירוע עסקי בעל פוטנציאל עצום להרחבת העסק שלכם. אל התערוכה לא מגיעים אנשים אקראיים, אלא לקוחות קיימים, לקוחות עתידיים וקולגות שלכם מהענף, שמעוניינים לשמוע ולראות מקרוב את השירות או המוצר שלכם. באירוע כמו תערוכה, חשוב להוסיף ערך מוסף על מנת למשוך קהל אורחים רב, ואת זה תוכלו לעשות באמצעות הופעה לתערוכה.

    מנעימים את זמנם של המבקרים

    התערוכה היא הזדמנות עסקית נפלאה שלכם למנף את העסק ולמכור את המוצר או השירות החדשים שלכם. הזמנות לתערוכות נשלחות חדשות לבקרים לבתי עסק רבים, וגם לכם, והבחירה לאילו תערוכות להגיע ועל אילו לוותר, לעתים קשה. על מנת לגרום למוזמנים שלכם לבחור דווקא בכם, שלבו בתערוכה שלכם ערך מוסף, קצת שונה, על מנת למשוך קהל לקוחות רב יותר שיחשף אל תוצרי העשייה שלכם. מופע בידור לתערוכה הוא פתרון מושלם ואידיאלי, ובכוחו לבנות גשרים ולשבור את הקרח.

    איזה מופע כדאי לשלב בתערוכה?

    מטרת העל שלכם היא לרגש. לצד המופעים השונים המעניקים אתנחתא חביבה ותו לא, תוכלו לשלב בתערוכה שלכם מופע שיעניק ערך מוסף לקהל האורחים. אמן בידור לתערוכות הוא אמן שבכוחו לבדר, לרגש, להשאיר את הקהל קשוב ומשתף פעולה, ובעיקר לגרום לשיח ועניין בקרב השוהים. אמן הטלפתיה והחושים מרום מור, הוא האמן הראוי להשתלב בתערוכה שלכם. לצד התכנים השיווקיים שאתם תעבירו בתערוכה, מרום מור יעביר תכנים מרגשים ויוצאי דופן, שישאירו את קהל האורחים שלכם נפעמים ופעורי פה.

     

    למה מרום מור?

    ישנם מופעים ההולמים אירועים עסקיים וישנם כאלו שלא. מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור, כבש את הבמות הגדולות של האירועים העסקיים בארץ ובעולם. המופע של מרום מור הינו מופע שלא מפסיק לרגש ולהפתיע מתחילתו ועד הדקה האחרונה שלו. באירוע התערוכה שלכם, תרצו לשמור את האורחים שלכם נרגשים, סקרנים ופתוחים להצעות עסקיות – מופע הטלפתיה של מרום מור ישמור את הלהבה דולקת לכל אורך האירוע, ואתם תצאו מכך נשכרים.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO