לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    קוסם למבוגרים בהרצליה

    מופע עם ניחוח בינלאומי בהרצליה? בהחלט!

    בכל פעם אתם מאחלים ליקרים לכם להיפגש בשמחות. כעת, הגיע העת שלכם להיפגש בשמחות, עם האירוע שאתם עומדים לחגוג. לצד מתחם מפואר, קייטרינג משובח ורשימת מוזמנים חגיגית, יש עוד דבר אחד שאתם רוצים לשלב: מופע טלפתיה בהרצליה. שמעתם אינספור המלצות על המופע המרהיב, וגם אתם רוצים להנות מהכשרון של מרום מור, שהתפזר על נקודות רבות על כדור הארץ.

    קוסם למבוגרים בהרצליה לטובת אירוע מוצלח

    אז איזה אירוע אתם חוגגים הפעם? יום נישואין שמנציח אהבה, מסיבת רווקים רגע לפני שהכוס נשברת בחופה או אירוע עיסקי עם כל העובדים של החברה? בכל אירוע, יש מקום לשלב את אמן הטלפתיה והחושים, מרום מור. אתם בוחרים בקפידה את הספקים שאיתם תעבדו באירוע, ודומה הדבר עם האטרקציה באירוע: אתם רוצים שהיא תהיה לא פחות ממושלמת. בחיפושכם אחר המופע המרהיב והמרגש ביותר – רק מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור.

    למה דווקא מרום מור?

    אתם מחפשים אחר קוסם בהרצליה? מצאתם! הניסיון העשיר של מרום מור לא נצבר על במות מזדמנות באירועים קטנים בארץ, אלא על במות נחשבות ומוערכות עם אמנים נוספים וקהלים גדולים שמחיאות הכפיים שלהם עוד נשמעות. עם הפקת האירוע שלכם הנמצאת בשיאה, יש לכם הזדמנות להפוך את האירוע שלכם לסיפור הצלחה עוד הרבה לפני שהוא מתחיל. אתם מוכנים למופע קסום, מרהיב ומרגש עם טעם שישאר לעוד המון זמן?

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO