לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    גיבוש צוות מורים

    גיבוש צוות מורים במופע של פעם בחיים

    ערב גיבוש למורים אינו נקרא כך במקרה, אלא מטרתו לגבש וליצור ליכוד, אחדות ושיתוף פעולה בין המורים. הימים בהם פעילויות הגיבוש היו מתרכזות בבית אחד המורים לקפה ועוגה אינם עוד – וכעת אתם יכולים להנות ולהתגבש גם יחד! מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים, יעניק לכם ערב גיבוש יוצא דופן, המבוסס על משחק בחושים וטלפתיה. ההנאה הגדולה מהמופע תעניק לכם ערב חווייתי המשותף לכולכם, וכך תוכלו לבנות גשר לשיתוף פעולה בתכנית העבודה שלכם.

    גיבוש צוות מורים – למה זה כל כך חשוב?

    צוות המורים שעובד בבתי הספר, הינו צוות שלקח על עצמו להיות דוגמא חינוכית ולהעביר תכנים לימודיים חשובים לדורות ההמשך. למרות שבסופו של דבר כל מורה עומד מול הכיתה ומעביר את החומר הנלמד לבדו, הרי שנעשית עבודה רבה מאחורי הקלעים. צוות המורים של כל שכבת לימוד, ניפגש חדשות לבקרים על מנת לתכנן, לשפר ולייעל את תכנית הלימודים, ועל כן נדרשת אינטראקציה איכותית בין כלל המורים. על מנת להגיע לרמת שיחה שכזו, הרי שיש צורך בגיבוש, ועל כן ישנה חשיבות אדירה בגיבוש צוות המורים.

    לא אחת כינו את העבודה של המורים כ”עבודת שליחות”. בעבודה עם ילדים ועד נערים, מושקעים זמן ומשאבים רבים, על מנת להכשיר אותם מבחינה לימודית ומבחינה חברתית. לכם, המורים המשקיעים זמן רב בחינוכם, מגיע ערב אחד לפחות לקחת פסק זמן, ולהנות מאירוע שכולו שייך לכם ועבורכם – הזמינו מופע לערב מורים שכולו צחוק ותדהמה!

    היכן ניתן לערוך את גיבוש המורים?

    כל שצריך על מנת לקיים את המופע הוא את האמן מרום מור ואתכם. על כן, ניתן לערוך את המופע גם בבית הספר ברחבת אולם הספורט, וגם באולם עירוני גדול יותר לבחירתכם. הפעלה לחדר מורים כמו המופע של מרום מור יכולה להצליח בכל מקום שכן הקסם שאותו מפזר מרום אינו תלוי קהל או לוקיישן. לאורך המופע יהנה הקהל מדו שיח מרתק עם מרום, תוך שיהיו גם המורים שיזכו לעלות על הבמה לקחת חלק בלתי נפרד מהמופע. כשזה מגיע אל הפעלה למורים אין מועד ב’ כשם שיש לתלמידים – חייבים ללכת על מופע שישמח, ירגש ויפתיע!

    ערב כיף למורים – מה מצפה לקהל?

    בעוד ישנן תכניות בידור שניתן לספר עליהן, ישנן גם אלו שלא. המופע של מרום מור הוא מופע שאפשר פחות לספר עליו וצריך יותר לחוות אותו. כל שהקהל יודע הוא שהוא מגיע אל ערב של טלפתיה וחושים. מכאן והלאה? גם השמיים הם הגבול. המופע דינאמי ולוקח את הקהל למסע שיודעים היכן הוא מתחיל, אך לא יודעים היכן הוא יסתיים. ערב צוות למורים הנחגג באופן שכזה יכול ללמד גם את המורים בעלי הידע, שתמיד אפשר ללמוד עוד, להתרגש עוד ולהיות מופתעים. מה דעתכם על פעימות לב חזקות, מראות לא שגרתיים המשתקפים מולכם ואמן שיכול לשלוט במחשבתכם? זוהי רק ההתחלה…

    למה מרום מור?

    פעילות גיבוש לצוות מורים נערכת במרבית המקרים רק אחת לשנה. כאשר מדובר על אירוע שמחכים ומצפים לו רבות, הרי שחשוב לעשות בחירה נכונה ומושכלת ביחס לאופי הפעילות והסבירות שהיא אכן תצליח. מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים, בעל ניסיון עשיר ומגוון במופעים גדולים וקטנים כאחד. הגיבוש והליכוד שלכם כצוות מורים יגיע באופן טבעי, גם הודות להנאה המשותפת שלכם מהמופע שיעניק לכם נושא שיחה ביום למחרת, וגם בזכות תוכן המופע, בו גם אתם עתידים לקחת חלק עם הקולגות שלכם. מצפה לכם ערב עשיר בתכנים, הומור וכייף, ובעיקר: גיבוש.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO