לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים בתל אביב

    אמן חושים בתל אביב במופע סוחף – מרום מור

    תל אביב היא עיר שלכאורה קשה להפתיע ולרגש – אבל אמן חושים מוכשר מצליח לגרום גם לתל אביבים הסקפטיים ביותר להשתאות ולנסות להבין מה בעצם התרחש מול העיניים שלהם. מרום מור הוא אמן חושים בינלאומי שמופיע בכל רחבי הארץ, והעולם, כבר יותר מ-20 שנים, ויודע לספק לכל סוג של קהל חוויה מלהיבה מאוד. בהתאם, הוא מהווה את הבחירה המתבקשת כשמחפשים אמן חושים בתל אביב לכל אירוע – פרטי או עסקי.

    צרו קשר עם מרום מור ותיהנו מאירוע שאף אחד לא ישכח!

    מופע של אמן חושים בתל אביב שאף אחד מהאורחים שלכם לא ישכח!

    אמן חושים לכל אירוע: ערבי חברה, ימי הולדת, כנסים, ימי גיבוש, בר מצוות ועוד

    למרום מור יש רזומה עשיר ביותר: הוא הופיע בפני טדי שגיא, טוני בלייר ורבים נוספים!

    אפשרות למופע מטורף גם בשפה האנגלית

    שואו מטורף – מופע סוחף, מצחיק ואינטליגנטי

    השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

      אמן חושים בתל אביב – התוספת המושלמת לכל אירוע עסקי

      אמן חושים, או בשמו השני מנטליסט, הוא תוספת מושלמת לכל סוגי האירועים העסקיים שמתרחשים בתל אביב מדי יום: השקה של מוצר חדש, ערב גיבוש לעובדים, נופש חברה, כנס מקצועי, הרמת כוסית, אירוע קידום מכירות ועוד ועוד.

      המכנה המשותף של כל האירועים העסקיים הוא הרצון להרשים – את העובדים, את הלקוחות (הקיימים ו/או העתידיים), משקיעים פוטנציאליים, עיתונאים וכו’. מכנה משותף נוסף הוא החיפוש אחרי האלמנט יוצא הדופן, זה שיבטיח יציאה אמיתית מהשגרה ותחושת וואו (שכאמור לא קל לייצר בימינו, ובפרט בתל אביב, עיר עם אקשן בלתי פוסק שמאמינה כי כבר ראתה הכל).

      אמן חושים בתל אביב יודע איך ליצוק לכל מופע תוכן שינטרל את הציניות והסקפטיות, ויאפשר למארגני האירוע לסמן V על כל המטרות שלהם – ובתור בונוס ליהנות גם הם. בהתאם, מדובר באטרקציה מעולה שממתגת את החברה (או כל גוף אחר שעורך אירוע עסקי) כחדשנית ואפילו מהפנטת.

      אירוע פרטי עם אמן חושים בתל אביב – חוויה חד-פעמית

      גם אירועים פרטיים בתל אביב שמככב בהם אמן חושים מעניקים לאורחים רגעים של השתאות עצומה. מרום מור מתאים את המופע שלו לאופי האירוע ולגילאי המשתתפים בו – ולכן זוהי תוספת מומלצת גם לבר מצווה, גם למסיבות רווקים ורווקות, גם לבריתות, גם לימי הולדת מיוחדים, למסיבות הפתעה, לחוגי בית, מפגשי חברים שמחפשים ערך מוסף ועוד ועוד.

      מרכיב נוסף בהופעה שתורם לשדרוג האירוע עצמו הוא האופן שבו משולב הקהל. מרום מור אמון על יצירת אינטראקציות מחויכות ומעניינות עם צעירים ומבוגרים גם יחד, ודואג להעלות לבמה ולכוון את הזרקור אל הדמויות המתאימות ביותר. לדוגמה, אם חתן בר מצווה ירצה לככב במופע, מרום ידאג לשלב אותו במהלך האירוע כך שכל האורחים יריעו לו והוא יהנה מתשומת הלב החיובית.

      מה כולל המופע?

      מופע של אמן חושים בתל אביב, כמו גם אמן חושים בחיפה, בירושלים, בבאר שבע וכו’, כולל מגוון רחב של הפעלות, משחקים שמערבים טכניקות מתחום הסוגסטיה, קריאת מחשבות, תעלולי דמיון וטלפתיה. המופע של מרום מור מותאם כאמור לסוג האירוע ולמשתתפים בו, כשבנוסף ישנה אופציה להופעה בשפה האנגלית.

      אלמנט נוסף במופע הוא שיתוף הקהל בחלק מהפעילויות, דבר שתורם גם הוא לסיפוק של המשתתפים בחוויה – גם אלה שמככבים במופע וגם בני המשפחה והחברים שלא מפסיקים לצלם את הרגעים המצחיקים והמרתקים.

      20 שנות ניסיון אחרי גילוי הכישרון כבר בתור ילד

      אמן חושים בתל אביב עם ניסיון עשיר הוא אמן שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות – הוותק עצמו מעיד על כך שהמופע מספק תמורה מלאה לכסף וחוויה יוצאת דופן, ובנוסף ככל שאמן מופיע יותר כך הוא הוא מתורגל יותר בהפעלת כל סוג של קהל ובהתמודדות מיטבית עם כל סיטואציה שמתפתחת במהלך השואו.

      מרום מור החל להופיע בגיל צעיר מאוד, לאחר שכבר בתור ילד זיהה את הכישרון הטמון בו. לאורך השנים הוא הופיע במקומות רבים, בפני קהלים שונים, והניסיון המגוון שצבר בא לידי ביטוי במופע שלו שהלך והשתכלל עם השנים עד שהגיע לדרגת אמנות.

      שפע המלצות – גם של לקוחות וגם של אמני חושים מפורסמים

      כשחושבים על אמן חושים מפורסם, עולה מן הסתם השם אורי גלר. מי שנחשב לאחד מהאבות המייסדים של התחום בישראל, הגדיר את מרום מור כדבר הבא וכמי שצועד באופן טבעי בדרך שהוא סלל. גם לקוחות רבים שמחו להמליץ על המופע, וביניהם חברי הפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, סמנכ”ל חברת AVIS, מסייעת 5035 של צה”ל, עובדי ביטוח לאומי, אנשי ונשות חברות הייטק שונות (פלייטיקה, FBC, רד תקשורת ועוד ועוד), ובעצם כל מי שכבר זכה לקחת חלק במופע המושקע של מרום מור.

      הומור, אינטליגנציה וטלפתיה – שילוב מנצח

      אמן חושים בתל אביב כמו מרום מור מציע שילוב ייחודי: גם הומור, גם אינטליגנציה וגם טלפתיה, כלומר גם מרכיבים בסיסיים במציאות של כולנו וגם אלמנטים על-מציאותיים (לכאורה כמובן – שהרי הכל מתרחש לנגד עיני הקהל). בהתאם, המופע גורם לקהל לצחוק, להתרגש, להתמסר וגם לתהות איך בעצם קרה מה שקרה (תחושה שמזכירה לכל אחד ואחת את הסקרנות שטבועה בנו מגיל 0 ושלפעמים דוהה עם השנים). למעשה, גם הרבה אחרי שהמופע עצמו מסתיים, האורחים של אותו אירוע פרטי או עסקי בתל אביב ממשיכים להיזכר ברגעי השיא שלו ולחשוב עליהם.

      אגב, מרום מור מופיע כמובן גם במקומות נוספים ברחבי הארץ ולא רק בתל אביב – לחצו כאן לרשימת איזורי השירות המלאה שלנו.

      תשובות לשאלות נפוצות

      כמה זמן נמשך המופע?

      כל מופע מותאם לאירוע הספציפי, ולכן האורך שלו משתנה. בדרך כלל, מדובר על הופעה של שעה עד שעה וחצי.

      האם המופע מתאים גם לקבוצות גדולות?

      כן – ההופעה מתאימה לקבוצות בכל גודל, מ-10 אנשים ועד 200-250 אורחים.

      אילו הכנות נדרשות לקראת המופע?

      אין צורך בשום הכנות מיוחדות לקראת מופע של אמן חושים בתל אביב – כל מקום יתאים להופעה, וכל מי שיהיה בה יזכה לחוויה מרתקת.

      בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO