לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב צוות לעובדים

    כל השנה עובדים, ערב אחד נהנים – ערב צוות לעובדים

    האם תוכלו לדמיין את העסק שלכם פועל ללא העובדים שלכם? אפשר לומר שבמידה רבה זכיתם, ושללא הצוות החזק שלכם – כל מפעל חייכם היה מתקשה להתקיים. צוות מנצח לא הופך למנצח ביום אחד, אלא מדובר על השקעה וטיפוח שדאגתם לפעול עבורם בכל יום עבודה מחדש. ההשקעה לא מסתיימת, ומדובר על תהליך ארוך טווח שמטרתו לתחזק את הצוות שלכם ולהפוך אותו למגובש וחזק. המטרה שלכם היא לגרום לעובדים שלכם לעבוד ביחד בשיתוף פעולה פורה, ולטובת חיזוק שיתוף הפעולה ביניהם, חשוב לצאת מהשגרה ומכותלי המשרד.

    תרשו לעצמכם גם להפתיע

    העובדים שלכם מכירים אתכם בחליפה הרשמית ובפורמט של יום עבודה. הראו להם גם צד אחר שלכם. לערב אחד, משאירים את החליפות בבית, את לוח הזמנים הצפוף ואת המטלות הרבות, ונהנים מערב נפלא של גיבוש צוות עובדים. תמיד תוכלו לבחור עבורם בעוד פעילות חברתית ידועה מראש, אך הפעם, תנו להם להנות תוך שהם גם יופתעו. מופע טלפתיה המועבר על ידי מרום מור, אמן החושים והטלפתיה, לא רק שיגבש את הצוות שלכם, אלא גם יגרום לו להיות מופתע.

    רעיון לערב צוות – אמן חושים לערב צוות

    אל מופעי הטלפתיה והחושים נחשפו רבים בתכניות טלוויזיה, קראו על כך בעיתונים ומסיפורים של חברים על הופעות שכאלו שצפו בהם בחו”ל. כעת, לא רק שאתם זוכים לצפות במופע שכזה, אלא בחיפושכם אחר רעיונות לערב צוות, גם תוכלו להזמין את המופע כמופע פרטי לכם ולעובדים שלכם. אם בכל השנה האינטראקציה בין כל העובדים שלכם היא אינטראקציה המבוססת על תיקי הלקוחות, המטלות השונות והעמידה ביעדים, הערב הזה כולכם נהנים מבידור טהור ואיכותי, המועבר לכם על ידי אמן חושים.

    מופע של אמן חושים – מזכרת נעימה לכל השנה

    ערב צוות לעובדים לא בהכרח מסתיים בתום הערב שלכם, אלא ישנם ערבים שכאלו המעניקים לכם זיכרונות נעימים לכל השנה, לפחות עד לערב הצוות הבא. הפכו את ערב הצוות שלכם לחוויה בלתי נשכחת עבור העובדים שלכם! עם מופע הטלפתיה אתם הולכים להנות ממופע מקצועי, מהפנט ומרתק שלא ישאיר אף עובד אדיש. העיניים שלכם הולכות לראות הרבה מעבר למה שחשבתם שניתן לראות….

    למה דווקא מרום מור?

    כשאתם מחפשים רעיון לערב צוות עובדים, אתם מחפשים רעיון שהוא ללכת על בטוח. ערב הצוות נערך רק פעם בשנה, ועד שהוא נערך – אתם רוצים להבטיח כי אתם מעניקים לעובדים שלכם את הטוב ביותר. מרום מור, אמן החושים והטלפתיה הוא ללכת בטוח. עם רזומה עשיר, מופעים ברחבי העולם וקהל צופים אוהד, גם אתם עתידים להנות מהקסם.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO