לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    פעילות לחברות לראש השנה

    לא אחת אתם מוצאים את עצמכם תוהים בשאלה איך לפנק את העובדים שלכם. אתם עדים לעבודה הקשה שלהם, בכל פעם מחדש אתם נפעמים מהנאמנות שלהם אליכם, ויודעים כי בלעדיהם פני העסק שלכם פשוט לא היו נראים אותו הדבר. אז לצד המילים הטובות שעוטפות אותם מפעם לפעם בערבי חברה, אתם גם רוצים להגיד תודה בדרך אחרת. פעילות לחברות לראש השנה היא הדרך שלכם להגיד להם תודה, וגם לפתוח את השנה בחיוך, חיבוק ומופע מרהיב.

     

    מה מעניקים לעובדים כמתנת חג לראש השנה?

    ראש השנה הוא חג שמסמל המון במסורת היהודית, וכידוע – לא מעטים אלו שאומרים כי הדרך שבה חוגגים את ראש השנה, כך תראה כל השנה העתידה לבוא. אם כן, נדמה שיש לכם אחריות גדולה מאד. איזו שנה תרצו לבית העסק שלכם? כנראה שתרצו עובדים מלוכדים, מגובשים ושמחים. איך עושים זאת? שאלה טובה. נדמה כי כבר עייפתם מלהעניק להם מתנות מזדמנות שחוזרות על עצמן בכל שנה, והפעם החלטתם ללכת על בטוח – החלטתם ללכת על מופע הטלפתיה והחושים של אמן החושים הבינלאומי, מרום מור.

     

    מופע לערב חברה לראש השנה – מה מחכה לכם?

    ערב החברה בראש השנה הוא במידה רבה ערב הנערך עבור העובדים שלכם. בערב שכזה יש לכם הזדמנות להראות להם עד כמה הם חשובים לכם, ועד כמה אתם מעריכים אותם. המופע של מרום מור ללא כל ספק, ישקף את העסק שלכם כעסק רציני, שמכבד את עובדיו, ועל כן משקיע במופע מרהיב. המופע של מרום מתבסס על חושים ועל טלפתיה, תוך שמבוצעים קטעים שונים על מרום וגם על ידי הקהל. המשמעות היא שמדובר על מופע המבוסס על שיתוף פעולה, מתנדבים, וקטעים שפשוט ישאירו אתכם פעורי פה, נרגשים וכמהים לעוד.

    למה דווקא מרום מור?

    חיפוש אחר פעילות לחברות לראש השנה יכול להיות חיפוש שיגזול מכם לא מעט זמן, אך הוא גם יכול להיות חיפוש תכליתי ומהיר בעת שמצאתם את מרום מור. אם אתם מבקשים לארח בערב החברה שלכם מופע בידור איכותי, אמן כריזמטי עם חוש הומור, ומופע שיוכתר ללא כל ספק כהצלחה – דעו שהגעתם אל המקום הנכון!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO