לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים ליום העצמאות

    אמן חושים ליום העצמאות – חוגגים עצמאות עם מופע טלפתיה בלתי נשכח!

    יום העצמאות למדינת ישראל הוא אכן סיבה למסיבה, ולא מעטות קבוצות החברים החוברות יחד לחגיגה משותפת למדינה. נדמה שכבר חגגתם בכל צורה אפשרית, ובחיפושכם אחר פעילות ליום העצמאות למבוגרים אתם פוחדים ליפול לקלישאות. רגע לפני שאתם מרימים ידיים – האם כבר צפיתם במופע החושים והטלפתיה של מרום מור? מחכה לכם מופע מרגש, שונה ושובר מוסכמות. כל מה שאתם מכירים וחשבתם שאתם יודעים, הולך להשתנות בקרוב מאד..

    יום הולדת למדינה – חגיגה גדולה לכם

    יום ההולדת למדינה הוא יום הולדת שכולם חוגגים, וזאת בשונה מימי ההולדת הפרטיים של כל אחד. המשמעות היא שמדובר על חגיגה גדולה שכולם שמחים לחגוג, אך השאלה העולה בכל שנה מחדש היא איך לחגוג. בעת שאתם מחפשים הפעלה ליום העצמאות, תשמחו לגלות כי אמן הטלפתיה והחושים בעל השם העולמי, מרום מור, מגיע עד אליכם להעניק לכם מופע פרטי ביום העצמאות.

    חשבתם שראיתם זיקוקים? עוד לא ראיתם כלום

    לא מעטים אלו הבטוחים כי מופעי הזיקוקים בערים השונות הם שיא החגיגות ביום העצמאות. אם אתם מחפשים זיקוקים אמיתיים, התרגשות אמיתית ומופע מרהיב שלא תשכחו בקרוב – הגעתם אל המקום הנכון. המופע של מרום מור כיכב על הבמות הגדולות בעולם, ומזמין גם אתם להצטרף אל מסע קסום אל הלא נודע. מופע טלפתיה ליום העצמאות הוא מופע שמכניס אתכם לעולם שלא הכרתם, המעניק לכם מימד של התרגשות וחוויה יוצאת דופן. את יום העצמאות הקרוב אתם לא הולכים לשכוח בקרוב.

    למה מרום מור?

    בעת שאתם בוחרים לכם ולחברים שלכם מופע פרטי לחגוג איתו את יום העצמאות, הרי שהוא בא על חשבון בילוי בבמות בערים השונות. המשמעות היא שעליכם לשלב מופע שיתעלה על מה שקורה בחוץ, ולהבטיח לכם בביתכם חוויה גדולה בהרבה יותר. מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים, ריגש והרטיט את לבבותיהם של רבים בכל העולם – מאסיה ועד אמריקה. כעת, ביום העצמאות, בעת שאתם רוצים לחגוג יום הולדת למדינה, אתם יודעים איך לחגוג על הצד הטוב ביותר עם המופע המרגש ביותר!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO