לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אטרקציה לימי הולדת

    יום ההולדת שלכם הוא במידה רבה יום חג של ממש. ביום הזה אתם זוכים לחיבוק גדול ואהבה אינסוף מהמשפחה והחברים. מחפשים ערך מוסף לאירוע? השנה החלטתם לחגוג בגדול? אמן חושים וטלפתיה באירוע שלכם, יהפוך את יום ההולדת הקרוב למיוחד במיוחד.

    חוויה בלתי נשכחת למגוון הגילאים

    הבעיה העיקרית בעת שבוחרים אטרקציה ליום ההולדת, היא להתאים אותה לאופי החגיגה ולממוצע גילאי האורחים. לא תמיד מדובר על קו אחיד, אלא על מגוון רחב של אורחים – ילדים ומבוגרים באותו האירוע. במקום לחפש אטרקציה ולהתרוצץ בין ספקים והפעלות, תשמחו לגלות שמחכה לכם הפתעה נעימה ממש מעבר לפינה. בחיפושכם אחר אטרקציות לימי הולדת, תגלו כי ישנה אטרקציה הנתפסת כקונצנזוס, ומכשפת את כולם. אטרקציה מוצלחת היא אטרקציה המתאימה לכל הגילאים, ומשאירה רושם וקסם על קטנים וגדולים כאחד. על אמני חושים כבר שמעתם? ביום ההולדת שלכם אתם הולכים להפתיע ולהיות מופתעים בעצמכם!

    מה מצפה לכם?

    לא משנה אם החלטתם לחגוג את האירוע שלכם בחצר הבית, בגן אירועים מפואר או בארוחה ביתית עם המשפחה והחברים – מופע ליום הולדת מגיע לכם! מעבר להיותכם בעלי השמחה באירוע יום ההולדת שלכם, אתם גם המארחים של היקרים אשר באו לחגוג איתכם, וכמארחים – תרצו להעניק להם את החוויה הטובה ביותר. עם מופע בלתי נשכח של אמן חושים, מצפה לכם ערב מרהיב שיהפוך את יום ההולדת שלכם לאירוע בלתי נשכח. אמן החושים המוערך מרום מור, מעניק מופע ייחודי, מרגש ומדהים באירוע יום ההולדת שלכם.

    הופעה פרטית באירוע יום ההולדת שלכם

    לא מעטים אלו המבקשים לצפות במופע של אמן חושים, אך בעקבות הביקוש הרב והרצון של רבים לחזות בפלאים מול עיניהם, ישנו קושי להשיג כרטיסים למופעים מבוקשים אלו. אמן החושים המפורסם מרום מור, עומד לרשותכם למופע חד פעמי באירוע יום ההולדת למבוגרים, נוער ומשפחות. עד היום צפיתם במופעי הטלפתיה והחושים בסלון ביתכם במסך הטלוויזיה, אך כעת הסלון שלכם עתיד להפוך לבמה הנחשקת ביותר בעיר עם הופעה ליום הולדת, לכם ולאורחים היקרים לכם ביום ההולדת החגיגי.

     

    פעם בשנה, גם לכם מגיע

    יום הולדת חוגגים רק פעם אחת בשנה, מה שאומר שישנה ציפייה גדולה לאורך כל השנה ליום החגיגי. את יום החג שלכם, מגיע לכם לחגוג על הצד הטוב ביותר גם כאשר מדובר על בר מצווה אפשר להזמין אמן חושים לבר מצווה כמו מרום מור. על מנת להקל עליכם את ההמתנה עד ליום ההולדת בשנה הבאה, אתם צריכים לערוך חגיגה בלתי נשכחת, כזו שתעניק לכם מטען של זכרונות נעימים ובלתי נשכחים. מחפשים אטרקציה לימי הולדת? אמן החושים מרום מור כאן בשבילכם.

     

    למה מרום מור?

    ביום ההולדת שלכם מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר. מרום מור כבר פיזר את הכישרון שלו על הבמות הגדולות בישראל ומחוצה לה, תוך שהוא מדהים ומרגש אלפי צופים במופעיו. כעת, יש לכם ההזדמנות להנות ממופע פרטי ביום הולדתכם. תשכחו מכל מה שהכרתם – יום ההולדת הבא שלכם הולך להיות הטוב ביותר שידעתם.

    pic02

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO