לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    רעיון ליום הולדת 70 לאבא/סבא או סבתא

    משקיעים מחשבה רבה בניסיון למצוא רעיון ליום הולדת 70? רוצים לחגוג בגדול ובאופן שונה ממה שהכרתם עד היום? יום הולדת 70 הוא היום המתאים ביותר! לאורך חייכם זכיתם לצפות בפלאים ולחוות חוויות, אך האם ערכתם את יום הולדתכם עם מופע פרטי של אמן חושים? אם כן – לבטח אתם מלאים בזכרונות נפלאים, ואם לא – הרי שהגיע הזמן! בחיפושכם אחר רעיונות ליום הולדת 70 לאמא או אבא, נדמה כי אי אפשר לטעות, אלא ללכת על הטוב ביותר!

    יום הולדת 70 רעיונות: מחשבות נקראות, משקפיים מתגלגלות

    לא אחת, אנשים שצפו במופעים של אמני החושים, נדהמו לנוכח מה שראו עיניהם. אמן החושים מרום מור הצליח להפוך משקפי ראייה, לקרוא מחשבות של אנשים שטרם פגש ולהדהים עם הכישרון הייחודי שלו אלפים ברחבי העולם. אמן חושים ליום הולדת 70 יזכיר לכם מה היא התרגשות ופליאה, ולא יפסיק להפתיע אתכם לכל אורך המופע. הזמינו את בני משפחתכם והחברים היקרים לכם – חגיגת יום ההולדת הזו הולכת להציב רף חגיגות חדש!

    הפעלה ליום הולדת 70 לסבא/סבתא – האורחים לוקחים חלק פעיל במופע

    מה בעצם מייחד את המופע של מרום מור? בעוד מרבית המופעים יוצרים תחימה ברורה בין האמן ובין הקהל, במופעי הטלפתיה של אמן החושים מרום מור, קהל האורחים שלכם הופך להיות חלק פעיל מהמופע. תמיד רציתם לדעת איך הדברים עובדים? איך יתכן ואמן החושים יודע על מה חשבתם בנקודה מסויימת? איך יתכן שאמן החושים הצליח לצייר את מחשבתכם? באירוע יום ההולדת שלכם – תקבלו את כל התשובות במופע פרטי הנערך לכבודכם בלבד. במקום להטריח עצמכם אחרי חיפוש הצעות ליום הולדת 70 לאמא או אבא, פשוט ביחרו בטוב ביותר – מרום מור.

    למה מרום מור?

    כאשר בוחרים להביא מופע ליום ההולדת 70 בבית או באולם, חשוב לוודא כי מדובר על מופע איכותי, בעל ערך מוסף, הניתן על ידי אמן כריזמטי ומקצועי. מרום מור כבש את הבמות הגדולות בישראל ובחו”ל, והספיק להקסים לאורך הקריירה הענפה שלו קהלים רבים. כעת, בעקבות הביקוש הרב למופע הטלפתיה הייחודי, ניתנת לכם האפשרות להנות ממופע מחשמל, מרהיב וקסום מאמן חושים מהשורה הראשונה.

    הופעה לחתונה

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO