לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע טלפתיה בירושלים

    מופע מהשורה הראשונה – גם בעיר הבירה

    עם העלייה לירושלים גם עולה ההתרגשות! מופע הטלפתיה של מרום מור מגיע גם לעיר הבירה. חשבתם איך להפתיע את האורחים שלכם? עכשיו אתם יודעים…

    בכל אירוע, בכל מקום

    המופע של מרום מור מתאים למגון רחב של אירועים, כך שבכל אירוע בו תרצו לשלב אטרקציה בדמות מופע מרגש וחד פעמי – יש לכם הופעה מנצחת. מופע מרכזי באירוע החתונה, מופע המסמן את הפרידה מחיי הרווקות, ערבי נשים וחוגי הבית, אירועי כיף וגיבוש לעובדים או הפתעה על הפתעה במסיבת ההפתעה? מרום מור מגיע אל עד אליכם – תושבי עיר הבירה.

    אמן חושים בירושלים – אטרקציה מקורית לאירוע שלכם

    מרום מור שמח להעניק לכם את האפשרות להנות ממופע של מופע טלפתיה בירושלים. בלב האירוע שלכם, תוכלו לסמן שיא שגם אתם וגם האורחים שלכם פשוט לא תוכלו לשכוח. במופע הטלפתיה של מרום, גם אתם לוקחים חלק פעיל במופע, תוך שאתם רואים מול עיניכם איך כפיות מתכופפות, מחשבות נקראות ואנשים שוכחים לרגע את שמם. מופע מרגש של כייף והומור – עכשיו, גם בירושלים.

    למה מרום מור?

    כריזמה, חוש הומור, נוכחות בימתית כובשת, יכולות ורבליות וניסיון על הבמות הגדולות בעולם – הם רק חלק מהסיבות מדוע לבחור במרום מור. תנו לעצמכם להתרגש, לצלול לעולם קסום ומסתורי, במופע שירקיד את פעימות לבכם עד השמיים. מחפשים אחר אמן טלפתי בירושלים? רק מרום מור!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO