לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    פעילות גיבוש למשרד

    פעילות מגבשת לעובדי המשרדים עם מרום מור

    מי שחושב שצריך סיבה למסיבה, כדאי שיחשוב שוב: אמן החושים והטלפתיה מרום מור, מסייע לכם, בעלי המשרדים השונים, להפתיע את צוות העובדים שלכם עם מופע מרגש, מהפנט ומסתורי. בעוד העובדים שלכם מגיעים אל עוד יום עבודה שגרתי, תתגלה להם הפתעה מרגשת וייחודית שהם רק יכלו לחלום עליה. מרום מור, אמן החושים בעל השם הבינלאומי מגיע עד לבית העסק שלכם בכדי להעניק הפעלה לעובדי המשרד.

    לאילו משרדים מתאימה הפעילות עם מרום מור?

    מרום מור, אמן החושים, הינו לפני הכל אמן במה – מה שאומר שהוא מתמחה במופעים קטנים וגדולים כאחד. לאחר מופעים נרחבים מול קהלים גדולים, צבר מרום ניסיון שכיום מעניק לו את האפשרות לכבוש את כל הקהלים! המופע מתאים גם למשרדי בוטיק קטנים וגם למשרדים גדולים המאופיינים במחלקות וחטיבות שונות. מרום יהפנט את המתכנתים במשרדי ההייטק, את המשפטנים במשרדי עורכי הדין ואת מקדמי האתרים במשרדי הדיגיטל.

    פעילות גיבוש למשרד – אפקט של הפתעה לעובדים

    זה לא שעד היום לא הפתעתם את העובדים שלכם, אלא שעד היום הם היו יודעים לצפות את ההפתעה: עד לרגע זה, העובדים שלכם היו זוכים לקחת חלק ביום גיבוש או אירוע חברה, שלקראתו היה ברור להם כשמש שמצפה להם הפתעה בדמות מופע או אטרקציה. כעת, לא רק שאתם מפתיעים אותם עם מופע המבוסס על טלפתיה וחושים, אלא אתם מפתיעים אותם ללא כל הקדמה מוקדמת, בשיאו של יום העבודה!

    פעילות ליום כיף במשרד קטן או גדול הנערכת במשרד עצמו, ללא כל הודעה מוקדמת לעובדים, משקפת אתכם כמעסיקים נפלאים שחושבים דרך קבע על העובדים שלהם. המופע של מרום מור ישבור את השגרה במשרד ויוציא את העובדים למסע אל עבר הלא נודע – מסע הנוגע במציאות, טועם מהאשליות ונוגס מהדימיון. רציתם פעילות לעובדי המשרד? רציתם מרום מור!

    פעילות גיבוש למשרד

    איך עדיין מצליחים לרגש בעידן טכנולוגי שכזה?

    האתגר הגדול ביותר של מרום הוא להבטיח את התרגשות הקהל. בעידן בו חיים כיום – עידן בו המידע זורם במהירות ומקצה אחד אל הקצה השני בעולם, נדמה כי כבר לא ניתן לרגש ולהפתיע. יחד עם זאת, התגובות החמות של הקהל מגלות עד כמה אפשר לכבוש את סף ההתרגשות ולהמשיך להפתיע כל אחד ובכל גיל.

    הפעילות שתגיע בדמות מופע מרהיב במשרד שלכם, הינה פעילות שבה העובדים שלכם בעיקר מתרגשים, אך גם לוקחים חלק. מרום מזמין מתנדבים אל הבמה וכך הופך את המופע לכזה המבוסס על אינטראקציה תמידית ועל השתתפות פעילה מהקהל. כך, זוכים המשתתפים לטעימה ולמפגש ישיר אל מול נפלאות הטלפתיה, החושים והקסם שלא תמיד ניתן להסביר אותו. את המופע ניתן לערוך בחדר הישיבות במשרד הבוטיק שלכם או במתחם האירועים בבניין המשרדים בו אתם עובדים.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO