לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    יום הולדת 50 לבעל או לאישה

    עומדים לחגוג יום הולדת 50? סביר כי הספקתם לראות לא מעט בחייכם. לאורך חמשת העשורים האחרונים, הספקת לחגוג כחמישים פעמים את יום הולדתכם, אך הפעם מצפה לכם חוויה קצת שונה. יום הולדת זהב, הוא סיבה מספיק טובה לפנק את עצמכם ואת האורחים היקרים ללבכם עם הופעה ליום הולדת 50. גם אם החלטתם לחגוג בארוחה משפחתית אינטימית או באולם אירועים גדול לציון החגיגה – אמן חושים יהפוך את חגיגות ה-50 שלכם, ליום הולדת שלעולם לא תרצו לשכוח!

    וכבר חשבתם שראיתם הכל – הפעלה ליום הולדת 50 לבעל או לאישה

    את ימי ההולדת האחרונים שלכם חגגתם במסעדות יוקרה, בתי מלון מפוארים, נסיעות לחו”ל וגם הספקתם להיות מופתעים לא אחת לאחר שנערכה לכם מסיבת הפתעה. הרצון להפתיע ולרגש בחגיגות יום ההולדת שלכם, גרם לכם לחשוב בגדול ומחוץ לקופסא. מה שלא ידעתם, שממש מתחת לאף, מצפה לכם אטרקציה ייחודית שיכולה להפוך את יום ההולדת שלכם לאירוע שתמיד חלמתם עליו. בחיפושכם אחר רעיונות ליום הולדת 50 בבית או באולם, תשמחו לגלות שאמן החושים מרום מור, יגיע אל האירוע שלכם ויעניק לכם ולאורחים שלכם מתנה בדמות אטרקציה ליום הולדת 50 לבעל, לאישה, לאמא/אבא, חבר או חברה.

    רעיון למסיבת הפתעה לגיל 50 עד שלא נראה – לא נאמין

    לבטח יצא לכם לצפות בטלוויזיה או ברחבי הרשת במופעי טלפתיה שונים. ביצוע המופע על ידי אמני החושים מצריך כישרון וריכוז רב, מה שלעתים גורם לאנשים לתהות איך מתבצעת הופעה שכזו. הפעם, ביום ההולדת שלכם, יש לכם הזדמנות לצפות מקרוב בפלא האמיתי במופע חי הנערך לכבודכם ביומכם הגדול! מחפשים רעיון ליום הולדת 50? מרום מור, אמן החושים המוערך, יעביר לכם מופע שיאיץ את פעימות לבכם, יאיר את עינייכם ויעלה על פניכם חיוך גדול.

    למה מרום מור?

    הבמות הגדולות בעולם כבר אירחו את אמן הטלפתיה מרום מור, וכעת ישנה הזדמנות פז להנות מהכישרון האדיר והכריזמה יוצאת הדופן, כמופע יום ההולדת שלכם! חלמתם תמיד על מופע ייחודי המוענק רק לכם? תמיד רציתם להבין איך הכל קורה? בחיפושכם אחר אמן טלפתיה, מרום מור הוא הבחירה בשבילכם. כשמדובר על יום הולדת 50 רעיונות רבים עולים באוויר, אך מופע טלפתיה של האמן המוערך – זה כבר באמת משהו מיוחד.

    הופעה לחתונה

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO