לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע דה ז’ה וו

    חוזר אליכם כמו דה ז’ה וו!

    הזמן אולי חומק מהידיים, אבל יש מי שיודע להחזיר אתכם לנקודות שונות שכבר הייתם בהן. המופע המרהיב של מרום מור – “שליטה בממד הזמן”, יעניק משמעות חדשה ומוחשית לדז’ה וו (DEJA VU)!

    מופע דה ז'ה וו של אמן החושים מרום מור

    זה לא אתם, זה הדה ז’ה וו

    אם יש דבר שאתם מרגישים שלא ניתן להחזיק בו ולשמר אותו הוא הזמן. מה אם נגיד לכם שיש מי שיכול לשלוט בזמן ולהגיש לכם אותו בדמות של מופע דה ז’ה וו מרהיב ויוצא דופן? מרום מור – אמן הדה ז’ה וו הבינלאומי יראה לכם את כל מה שראיתם ואינכם זוכרים שראיתם! לאורך שעה – כאורך המופע, אתם הולכים לגלות כי אתם חווים את אותן החוויות פעם נוספת, מאחר וכבר הייתם בהן במימד זמן אחר. כל מה שתגידו – כבר נאמר, ומרום מור – אמן הדה ז’ה וו יוכיח לכם את זה במופע מרהיב, סוחף ויוצא דופן שטרם נראה כמותו!

    מדוע אתם חייבים מופע דז’ה וו בשיא האירוע שלכם?

    כנראה שלהיות אורחים קל יותר מלהיות מארחים, וזאת הודות לעובדה כי בתור מארחים אתם רוצים להעניק חוויה נפלאה לאורחים שלכם. אם עד היום היה עליכם להיכנס אל נעליהם של מבדרים, הרי שהפעם אין בכך כל צורך. מדוע? כי מרום מור – אמן הדה ז’ה וו מגיע להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

    האורחים שלכם אולי יפקפקו, יהיו סקפטיים וירימו גבה, אך מרום מור ירים את קצב פעימות הלב ומצב הרוח שלהם במופע דז’ה וו נדיר מסוגו! אם המשאלה שלכם היא להיות מארחים למופת, להוציא את האורחים שלכם מהאירוע עם ערך מוסף ולהציב רף חדש לאירוח – מרום הוא האיש לעשות זאת.

    לאילו אירועים מתאים מופע דה ז’ה וו של מרום מור?

    מופע דה ז’ה וו של מרום מור המתאים גם לאירועים עסקיים וגם לאירועים פרטיים. אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין, חתונה או כל אירוע אחר שתרצו לשלב בו מופע מקסים – מרום מור יגיע אליכם עם מופע מרהיב. אם תרצו להרים כוסית לכבוד החג, לכבוד המצטיינים שלכם, או במסגרת אירוע הגיבוש או הכייף דרך בית העסק שלכם – תוכלו ליהנות משעה מלאה בקסם, גלישה בזמן והתרגשות מטורפת!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO