לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    יום גיבוש לעובדים

    כל חברה צריכה לארגן ימי גיבוש עבור הגברת המוטיבציה של העובדים. יש חברות המקיימות ימי גיבוש מן הסוג הזה באופן קבוע אחת לשנה, לעומת חברות אחרות שמעדיפות לחכות לאירועים מיוחדים.

    הדבר החשוב הוא להקפיד על בחירת תכנים המתאימים לקהל היעד. כאשר מתכננים יום גיבוש מביאים בחשבון את הגיל הממוצע של העובדים, את ההעדפות האישיות שלהם ואת הצרכים והמטרות. יש הרבה דרכים להפיק ימי גיבוש ולכן החברה צריכה להשקיע לפחות מספר שבועות בבחירת המופע המתאים.

    על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים חייבים לבחור ימי כיף מעניינים ומקוריים. כדאי לפנות למכנה משותף רחב ולסחוף את העובדים לחוויה בלתי נשכחת.

    מומלץ ליצור קשר עם אמן החושים והטלפתיה מרום מור ולתאם מולו מופע מיוחד. המופע של מרום מור מתוכנן לפרטי פרטים והוא מיועד עבור המגזר הפרטי והציבורי. עם מרום מור אף אחד מהעובדים לא יצליח להישאר אדיש למתרחש על הבמה וכולם ירצו לקחת חלק באטרקציה.

    כמה עולה יום גיבוש לעובדים?

    גם מבחינה כלכלית משתלם יותר להזמין את מופע הבידור והטלפתיה של מרום מור מאשר לבזבז זמן, כסף ומשאבים על תכנים אחרים. יום גיבוש המבוסס על המופע של מרום מור הוא דרך מצוינת להראות לעובדים הערכה ומסירות. רוב האנשים לא לוקחים חלק במופעי טלפתיה ובידור ולכן העובדים צפויים לנצל את ההזדמנות.

    בעידן המודרני יש משמעות גדולה מאוד למוטיבציה של העובדים. התחרות על עובדים איכותיים קיימת בכל תחומי המשק, ולכן ארגונים חייבים להקפיד על ימי גיבוש תכופים. המופע של מרום מור מציע לכל בעלי העסקים בישראל רמה אחרת של יום גיבוש: צרו קשר עם מרום מור ותקבלו הצעת מחיר

    אז אם אתם מחפשים רעיונות ליום כיף לחברות הפסיקו לחפש!

    הפעלה ליום גיבוש לעובדים חייבת להיות שונה מכל מה שהעובדים שלכם ראו עד כה! על מנת לייצר את תחושת ה-WOW שבתור מעסיקים אתם רוצים לייצר, עליכם לבחור במופע מרהיב, ייחודי ושונה מכל המוכר בנוף המופעים. מרום מור מזמין גם אתכם להצטרף אל מסע מסתורי וקסום המבוסס על חושים וטלפתיה. מאחר ולאורך המופע העיניים רואות והלב מרגיש, המופע מתאים גם כמופע גיבוש עובדים באנגלית.

    הדגש על פעילות ליום גיבוש: לרגש ולהפתיע!

    לא משנה היכן תחגגו את אירוע הגיבוש שלכם, הרי שיש לו כלל אחד שצריך לעמוד בו: בשום פנים ואופן לא מוותרים על הרצון לרגש! המטרה הברורה מיום הגיבוש היא לחזק את הצוות, להפוך אותו למלוכד יותר ולמרוצה יותר. המופע של מרום מור הוא מופע הגדוש בקסם, חן, הומור וטעם ממכר שלא ניתן להרפות ממנו כל כך במהרה. לאורך המופע גם הצופים שהם העובדים שלכם, לוקחים בו חלק, כך שמדובר על מופע ששונה מנוף המופעים המוכר, הידוע והבנאלי.

    היכן עורכים יום גיבוש לעובדים בחורף?

    כל מה שמרום מור צריך כדי להעניק לכם מופע איכותי ובלתי נשכח הוא קהל! על כן, ניתן להעביר לעובדים שלכם את המופע המדובר כל כך במסגרת יום גיבוש לעובדים באולם מופעים או אולם כנסים, או גם כמופע שהינו חלק של יום גיבוש לעובדים במסעדה בכל מקום בארץ.

    ערב גיבוש לעובדים

    אמן חושים מרום מור באירוע של חברת אורמת

    מרום מור, אמן החושים המוערך שהעמיד קהלים שלמים על הרגליים בארץ ובעולם, יהפוך את ערב הגיבוש שלכם לערב ייחודי ומרגש שלא תפסיקו לדבר עליו קרא עוד

    ערב צוות לעובדים

    אם אתם מחפשים רעיון לערב צוות לעובדים שלכם הפסיקו לחפש! הזמינו את המופע של מרום מור לגיבוש צוות העובדים וחוויה בלתי נשכחת קרא עוד

    גיבוש חברות הייטק

    רעיון לאירועים בוילה

    הפעלה מותאמת לחברות הייטק בשילוב הומור משובח קרא עוד

    יום גיבוש לעובדים בתל אביב

    מופע על חושי לענף הפיננסים

    פעילות גיבוש לעובדים בתל אביב - שילוב של טלפתיה וקריאת מחשבות קרא עוד

    אטרקציה לערב גיבוש לעובדים

    אטרקציה לערבי גיבוש לעובדים - קריאת מחשבות וטלפתיה קרא עוד

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO