לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים בחיפה

    אמן חושים בחיפה עם רזומה בינלאומי – מרום מור

    הופעה של אמן חושים בחיפה היא תוספת שמשדרגת כל אירוע, פרטי או עסקי. כשהאמן הנבחר הוא מרום מור, כבר מובטחת חוויה מרתקת במיוחד, כזו שמייצרת תחושות נדירות של התפעלות וגם פליאה (“איך הוא עושה את זה?!”). המופע המושקע מותאם ספציפית לאופי המשתתפים באירוע, מתאפיין באינטליגנציה גבוהה, משתף את הקהל שמעוניין בכך ומותיר רושם בלתי נשכח אצל כל מי שנוכח בו.

    צרו קשר עם מרום מור עוד היום ותיהנו מאירוע ייחודי ובלתי נשכח!

    מופע של אמן חושים בחיפה שאף אחד מהאורחים שלכם לא ישכח!

    אמן חושים לכל סוגי האירועים: ימי הולדת, ערבי חברה, בר מצוות ועוד

    למרום מור יש רזומה מהמרשימים בתחום: מרום הופיע בפני טדי שגיא, ארקדי גאידמק, טוני בלייר ורבים נוספים!

    יש אפשרות למופע באורך שלם גם בשפה האנגלית

    שואו אמיתי – מצחיק ואינטליגנטי

    השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

      מה כוללת ההופעה של אמן חושים בחיפה?

      אמן חושים כשמו כן הוא – פרפורמר מיומן שיודע להפעיל את כל החושים של כל אדם, ובמקביל לקרוא מחשבות, לשתול מחשבות, להניע אנשים לפעולות מסוימות מבלי שהם יבינו למה הם עושים זאת, ועוד. חשוב לציין כי מנטליסט לא ניחן ביכולות על-טבעיות, אבל הכישורים בהם ניחן ואותם הוא פיתח לאורך השנים מאפשרים לו ליצור אפקט משכנע מאוד של קריאת מחשבות ובעצם לשחק עם התודעה של המשתתפים באירוע – חוויה יוצאת דופן ומהנה מאוד.

      משחקי החשיבה והטלפתיה מייצרים השתאות אמיתית, ומזכירים לכל הצופים במופע שגם אם אנחנו מאמינים שכבר ראינו הכל והבנו הכל – יש עוד הרבה דברים נסתרים, ובפרט בכל מה שקשור למוח האנושי.

      ניסיון של יותר מ-20 שנים – וקשר מעולה עם כל סוגי הקהלים

      מופע טלפתיה איכותי באמת נשען לא “רק” על כישרון יוצא דופן אלא גם על ניסיון רחב היקף. הניסיון בא לידי בתקשורת מוצלחת עם כל סוג של קהל, וגם ביכולת להתנהל בטבעיות ולהקסים את המשתתפים בכל מצב. מרום מור מופיע בפני קהלים מגוונים כבר יותר מ-20 שנים, לאחר שכבר כילד זיהה את היכולות שלו לבצע תרגילים מנטליים – ואת האהבה שלו לתחום. לאורך שני העשורים שבהם הוא פעיל, זכה מור למחמאות אינספור, לרבות ממי שבמידה רבה המציא את המנטליזם – אורי גלר (שהגדיר את מור כממשיך הטבעי שלו בדרך שאותה החל לסלול).

      מופע של אמן חושים בחיפה – לאירועים פרטיים מלהיבים במיוחד

      הופעה של אמן חושים בחיפה מתאימה כאמור לכל סוגי האירועים הפרטיים: מסיבת בת מצווה או בר מצווה, מסיבת רווקים או רווקות, מסיבת פורים או חנוכה, חוגי בית או מפגש חברים שרוצים ליצוק לתוכו תוכן ייחודי, מסיבת גיוס וגם כמובן שחרור, ובעצם כל חגיגה תזכה לשדרוג של ממש עם מרום מור.

      הזמנת אמן חושים ליום הולדת למבוגרים מייצרת רגעים בלתי נשכחים שבהם כל האורחים מתפוצצים מצחוק מצד אחד, ומצד שני מנסים לפענח את הדרך שבה אותו אמן עשה את מה שעשה. בנוסף, ניתן לשלב במופע גם את חתן או כלת יום ההולדת, וגם אורחים שירצו בכך יככבו במופע.

      אירועים עסקיים בחיפה שכדאי לשלב בהם מנטליסט

      אמן חושים בחיפה מתאים מאוד גם לאירועים עסקיים כמו ערב גיבוש לעובדים, נופש חברה, פרידה מעובדים ותיקים, הרמת כוסית חגיגית לפסח או לראש השנה, השקה של מוצר חדש, מפגש משקיעים ועוד ועוד. גם באירועים אלה באה לידי ביטוי הייחודיות של המופע והעובדה שמדובר במופע אינטליגנטי מאוד שמכבד את הקהל וגם משלב אותו באופן מושכל. במסגרת מופע לערב חברה ניתן למשל להעלות לבמה את המנכ”ל או עובדים ספציפיים, ולהפנות אליהם את תשומת הלב הנכונה – וכך להבטיח מקסימום הנאה לכולם.

      התאמה מדויקת לכל קהל

      אחד המפתחות העיקריים להצלחת מופע של אמן חושים בחיפה הוא הומור – שגורם לכל התרחשות להיראות חביבה, כפי שהיא באמת. מרום מור אמון על התאמת המופע באופן מדויק לכל קהל ספציפי, כולל אופציה להופעה באנגלית. אפשרות נוספת היא הסתובבות בין השולחנות והענקת תשומת לב לכל המשתתפים באירוע. השילוב בין הכישרון הרב של מור, הניסיון הנרחב וההתאמה המדויקת לקהל מבטיחים אירוע מהנה במיוחד – ולמעשה בלתי נשכח.

      תשובות לשאלות נפוצות

      האם ניתן לערוך את המופע בכל מקום?

      כן. אין צורך בציוד מיוחד או בשטח נרחב – מופע של אמן חושים בחיפה ניתן לערוך בכל מקום, וההנאה תהיה מלאה.

      האם הופעה של אמן חושים מתאימה גם לילדים?

      המופע יעניין ויבדר גם ילדים החל מגיל 9-10. בהתאם, מדובר באטרקציה מושלמת לבר/בת מצווה.

      מהו אורך המופע?

      כל מופע מותאם ספציפית לאירוע, ולכן האורך שלו עשוי להשתנות. משך המופע המומלץ הוא כשעה עד שעה וחצי.

      בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO