לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הפעלה ליום גיבוש במרכז

    המתכון המנצח שלכם ליום הגיבוש!

    מנהלות הרווחה והמנכ”לים של בתי העסק השונים כבר יודעים היטב: אחד הימים החשובים ביותר בלו”ז השנתי הוא יום הגיבוש והכייף המוענק לצוות העובדים. מטרתם של כל בתי העסק באשר הם הוא רווח, וללא צוות מקצועי ונאמן קשה מאד ליהנות מהישגים יפים ורווחים. אתם זכיתם בצוות שמוביל אתכם קדימה וקוצר אתכם את הפירות, וכעת הגיע הזמן לשים אותו במרכז עם חגיגת יום גיבוש לעובדים במרכז. מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור, הוא מופע שיעניק לכם את כל מה שאתם צריכים ביום הגיבוש שלכם ויותר מזה.

    למה משקיעים כל כך בגיבוש העובדים?

    ימי גיבוש לעובדים במרכז – למה כל כך משקיעים בהם? ההון היקר ביותר לבעלי החברות השונות הוא ההון האנושי, ובצדק. מעבר לכך שכל עובד בעצמו הוא עולם ומלואו, ישנה חשיבות גדולה לצוות מגובש שעובד בהרמוניה וביחד מוביל מהלכים משמעותיים לעסק. בכל יום עבודה קשה לעבוד על גיבוש העובדים ועל כן ישנו יום אחד בשנה המוקדש למשימה: יום גיבוש לחברות במרכז. עם מרום מור, אמן החושים והטלפתיה, אתם לא צריכים לדאוג ללו”ז יום הגיבוש שלכם, אלא רק להתרווח על הכסא ולהתמלא בנחת. אחרי יום כיף לעובדים במרכז שבשיאו יעלה לבמה מרום מור, תהיו בטוחים כי גיבשתם את צוות העובדים שלכם.

    איך מבטיחים כי העובדים אכן יתגבשו עם ימי כיף לקבוצות במרכז?

    אתם מעלים לא מעט רעיונות ליום גיבוש במרכז וכך תוהים איך לתכנן את יום הגיבוש שלכם. ברגע שהמטרה שלכם היא גיבוש, המופע של מרום מור הוא התשובה לכם. מה הקסם המגולם במופע שהופך אותו למגבש ומלכד את העובדים שלכם?מדובר על מופע שלא מפסיק לרגש – כך שהחוויה הגדולה של ההתרגשות משותפת לכל הצופים במופע. כך, צוות העובדים עובר ביחד מסע משותף המייצר גשר לשיח ולהיכרות על החוויה הגדולה עם עובדים שטרם הכירו.

    בנוסף, המופע מוקדש בחלקו לשיח עם הקהל ואף עולים אל הבמה מתנדבים שלוקחים חלק פעיל במופע. אותם עובדים זוכים לעידוד מצד חבריהם לעבודה – מה שמייצר קרקע פורייה לפירגון רב ולאינטראקציה בהמשך. הפעלה ליום כיף במרכז בדמות המופע של מרום מור לוקחת אתכם ואת העובדים שלכם אל הלא נודע, וביחד כולכם שותפים לחוויה קסומה שלא ניתן להעביר במילים, אלא צריך לחוות אותה. אחרי מסע הופעות כלל עולמי שהוכתר בהצלחה רבה, מרום מור מעניק לכם הפעלה ליום גיבוש במרכז שלא תשכחו בקרוב.

    מה מצפה לכם במופע של מרום מור?

    הדבר העיקרי שמצפה לכם הוא הפתעה. המופע של מרום מור הינו מופע המגלם בתוכו המון מיסתורין, קסם ושאלות הנותרות פתוחות. מרום מנוסה במופעים אל מול קהלים גדולים ואל מול קהלים קטנים והמופע מתאים לשילוב בשיאם של ימי כיף לחברות במרכז.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO