לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הפעלה לערב נשים

    הפעלה מרתקת ומסתורית לערב נשים

    הכוח הנשי הינו כוח מיוחד שאכן ראוי לחגוג אותו! בעוד ישנם אירועים בהם הגברים הינם אורחים מן המניין, ישנם אירועים, ולא מעטים, בהם הגברים מחוץ לתחום! הגבר היחיד שיהיה נוכח באירוע? מרום מור – מפעיל לערב נשים! חגגו את הכוח הנשי שלכן עם מופע מיוחד הניתן לכן על ידי אמן במה בעל שם בינלאומי המעביר לכם מופע בידור איכותי וייחודי המבוסס על חושים וטלפתיה.

    חוגי בית, ערב אמהות ומסיבות רווקות

    באילו אירועים יוכל מרום מור, מפעיל לערבי נשים, לחגוג אתכן? בכל האירועים! המופע של מרום מור מותאם כמופע לכל הקהלים – גם במידה ואתן חוגגות עם מספר קטן של אורחות וגם אם האירוע שלכן הינו אירוע לכבוד יום האישה מטעם בית העסק עם מאות נשים. המופע מתאים כמופע מרכזי ליום הולדת, מסיבת רווקות, חוגי בית, אירועי יום האישה, ערב אימהות, ערב ועד של נשים, ערב מטעם עמותות של נשים ועוד.

    טלפתיה, חושים והתרגשות שאין דומה לה

    כשם שברור לכן כשמש שבאירוע יהיה כיבוד קל, כך גם חשוב שיהיה לכן ברור שבאירוע צריך להיות שיא, ואת השיא הזה ניתן לסמן באמצעות הנחיית ערב נשים של מרום מור. חוש ההומור, הניסיון הרב והכריזמה שלא ניתן להתחרות איתה, הם רק חלק ממה שהופך את מרום למה שהוא. מרום הינו מפעיל מומלץ לערב נשים שכבר שימח והוביל מאות של אירועים בישראל, וכעת הגיע התור שלכן! מה דעתכן על מופע שבו תגלו מחדש כי הלב שלכן יכול לפעום בחוזקה, שאין גבולות להתרגשות וכי גם אתן תוכלו לשכוח לרגע את שמכן? זו רק ההתחלה של החוויה הגדולה שמחכה לכן.

    לאילו גילאים מתאימה ההפעלה של מרום מור?

    הפעלה לערב נשים של מרום מור מתאימה לקהל של נשים בוגרות – החל מגיל 18. המופע מותאם לקהל המשתתפות בו, כך שניתן לחגוג עם קהל של נשים צעירות יותר, מבוגרות יותר או עם קהל נשים עם גילאים מגוונים. תנו גם לעצמכן ליהנות מערב נשי חינני ועוצמתי שהחוויה בו תהיה בעלת גוון וטעם שטרם טעמתן…

     

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO