לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    פעילות לערב נשים

    נשים רק רוצות לעשות כיף – גם לכן מגיע ערב נשים 

    לא רחוקים הימים בהם הנשים היו צריכות לבחור בין קריירה ובין חיי משפחה. כיום, הנשים המודרניות, הן נשות על, המשלבות גם את חיי המשפחה וגם מטפחות קריירה נפלאה ומעוררת השראה. השיגרה לעתים מכתיבה קצב קצת מהיר שקשה לעמוד בו, אך חשוב שתפרגנו לעצמכן ולפחות ערב אחד בשנה, תחברו לחברות הטובות שלכן, או לקולגות לעבודה, לערב שכולו על טהרת המין הנשי. את פעילות הגיבוש לערב נשים שלכן תוכלו לערוך עם מופע לערב בנות, שיוגש אך ורק לכן. כחלק מהרצון שלכן לקחת פסק זמן ולצלול אל עולם חדש ולא מוכר, הרי שהבחירה המעניינת ביותר שתוכלו לעשות היא מופע הניתן על ידי אמן חושים וטלפתיה.

    ערב נשים מצחיק עם כל הבנות מהעבודה – רעיונות לערב בנות בבית

    לאורך השנה, הגברים שלכן מכתירים לעצמם ערבים משלהם: ערבי צפייה בכדורגל, ערבי פאב או פגישה עם חברים מהמילואים. לרוב יוצא שאתן מסתפקות בפגישות חפוזות עם חברותיכן לקפה בשעות אחר הצהריים. הפעם, את המפגש החברתי שלכן אתן עומדות להפוך לערב נשים שרק יכולתן לחלום עליו. מופע הטלפתיה של מרום מור הוא הרבה מעבר לערב נשים – הוא חוויה מעצימה ומעשירה. לאורך המופע תזכו לצפות בתכנים ייחודים לרבות שליטה במחשבה, אחיזת חפצים בצורה לא שגרתית וקטעים בידוריים על טהרת הטלפתיה והחושים. גם לכן מגיע להנות ולפרגן לעצמכן בערב המוקדש כולו לכן.

    ערב נשיםערב בנות

    איך פעילות לערב נשים עם מרום מור תשבור את הקרח?

    חיפוש רעיון לערב נשים יכול להיות מעט ארוך ומעט מתיש, אך בעת שתגדירו לעצמכן את ערב החלומות שלכן, הרי שהוא יהפוך בר מימוש ונגיש יותר ממה שתוכלו לחשוב. אמן החושים והתלפטיה מרום מור, יעניק לכם ערב נשים מצחיק, מהפנט, מרהיב ומחשמל שכל כולו על טהרת החושים והטלפתיה. הבחירה במרום מור היא בחירה בטוחה, שתבטיח לכם כי ערב הנשים שלכן, עליו עמלתן רבות, יוכתר כהצלחה מסחררת. לאורך המופע ישולבו קטעים בהם אתן מתפקדות רק כצופות, אך בהמשך תגלו כי אתן הולכות לקחת חלק פעיל מאד במופע. לאורך כל המופע של מרום מור, מתבצעת אינטראקציה עם הקהל, מה שמוסיף למתח, לעניין ולריגוש הגדול.

    עדיין מחפשים רעיונות לערב נשים בבית או במסעדה? צרו קשר עוד היום ותהנו ממופע מתובל בהרבה צחוק ותדהמה 

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO