לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אמן חושים ישראלי

    אמן חושים ישראלי – מפתיע, מצחיק וסוחף

    אם גם אתם חוגגים בקרוב אירוע, סביר להניח שהעליתם בפני עצמכם את האפשרות לשלב בו גם אמן חושים ישראלי, כמו מרום מור. השאלה הגדולה באמת היא מהם היתרונות שיש לאמן חושים מישראל על פני אמן חושים שאינו ישראלי? כל מה שאתם צריכים לדעת, לפניכם:

    באילו אירועים מופיעים אמני החושים הישראלים?

    היכן תוכלו לפגוש במופעים המבוססים על אומנות חושים בישראל? אמני החושים מופיעים גם באירועים פרטיים וגם באירועים עסקיים. אירועים פופולארים שכאלו יכולים להיות ימי הולדת, מסיבות הפתעה, אירועי חתונה, חינה, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי מצווה ועוד. האירועים העסקיים שבהם מתארחים אמני החושים הינם הרמות כוסית, כנסי מצטיינים, תערוכות עסקיות, אירועי קד”מ והשקות ואירועי גיבוש וחברה. כל מופע הניתן על ידי אמן חושים ממנף את האירוע ואת שביעות הרצון של האורחים ממנו.

     

    היתרונות של אמני חושים ישראלים

    אז מדוע לבחור דווקא באמן חושים ישראלי? מדובר על שאלה שמעסיקה המון בעלי אירועים והנה היא לפניכם. הסיבה הראשונה היא המנטליות. באירוע כמו אירוע חושים, חייב להיות חיבור מיידי בין הקהל ובין האמן. בעת שהאמן ישראלי ובעל מנטליות זהה לזו של הקהל, נוצר כבר מהרגע הראשון קליק טוב, איכותי ומפרה. לא אחת, בעת שאמן החושים על הבמה בעל מנטליות זרה, לוקח לקהל זמן להסתגל אליו, מה שפוגע בהנאה ובחוויה הכוללת.

    כמו כן, השפה. בעת שתארחו באירוע שלכם אמן חושים שאינו מישראל, הרי שהמופע יועבר בשפה האנגלית. למרות שיש לה מעמד של שפה בינלאומית, לא כולם דוברים אותה ובטח שלא כולם יכולים ליהנות ממופע המועבר כולו באנגלית. והסיבה השלישית שבגללה אמן חושים ישראלי מומלץ הינה האקטואליה: אמן ישראלי יוכל לשלב אנקדוטות מצחיקות על נושאי היום, אורח החיים בישראל וכדומה.

    לפני לחיצת הידיים, דרשו לקבל המלצה על אמן חושים ישראל

    מאחר ואת האירוע שלכם אתם חוגגים בהתרגשות גדולה, תוך שלעתים מדובר על אירוע הנחגג פעם אחת בחיים, כדאי מאד לדרוש בהמלצות על האמן. כך, אתם יכולים לקבל תמונה בהירה אודות היכולות שלו, הכישורים שלו, שביעות הרצון של הקהל וכדומה.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO