לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    חתונות הזהב/כסף רעיונות

    נדמה לכם כי התחתנתם ממש אתמול, אך בלי ששמתם לב אתם כבר עומדים לחגוג בקרוב את חתונות הכסף או הזהב שלכם. את חתונת הכסף חוגגים לאחר 25 שנות נישואין, ואת חגיגות הזהב לאחר 50 שנות נישואין. בשני המקרים מדובר על אירוע מרגש, שמוכיח כי האהבה מנצחת הכל. רגע לפני שאתם בוחרים קייטרינג ושמלת כלה – האם כבר יש לכם רעיון איך להפתיע את האורחים שלכם?

    אז חגגתם בקטן, עכשיו חוגגים בגדול – חתונות הזהב רעיונות

    אם הגעתם לחתונת הזהב או הכסף, אפשר לומר בוודאות שני דברים: זכיתם לאהוב, וגם כנראה שחגגתם את החתונה שלכם בחגיגה קטנה וצנועה. יש המעידים כי חתונות הכסף והזהב הן חתונות מרגשות אפילו יותר, מאחר והן העדות לכוחה של האהבה רבת השנים. אין ספק שאתם הולכים לחגוג ובגדול את האהבה הגדולה שלכם, וגם אין ספק איך אתם הולכים לחגוג אותה: עם אמן חושים. מחפשים הופעה לחתונת הכסף או מופע לחתונת הזהב? כדאי מאד שתתחילו להסדיר את פעימות לבכם – אתם הולכים להתרגש ובגדול!

    את החתונה הזאת חוגגים עם הילדים

    לאחר שנים רבות של נישואין ולאחר שגידלתם משפחה לתפארת, מגיע גם לכם להתפנק ולהשקיע בעצמכם. את חתונת הכסף והזהב אתם חוגגים על מנת להנציח את האהבה הגדולה שלכם, כאשר החברים הקרובים, המשפחה הקרובה וילדכם, עדים לאירוע המרגש. את האירוע תוכלו למנף ולהפוך מרגש עוד יותר עם אמן החושים מרום מור. זוגות רבים מחפשים רעיונות לחתונות הכסף או רעיון לחתונות הזהב, בתקווה להפוך את האירוע לייחודי ומרגש. מופע טלפתיה שיועבר אליכם מאמן החושים המוערך מרום מור, יעניק לכם טעם מרגש לחגיגת האהבה הגדולה שלכם.

    למה מרום מור?

    על מנת להכתיר את חתונת הזהב או הכסף שלכם כהצלחה, חשוב לבחור בספקים הטובים ביותר. כאשר מדובר על מופע חתונה שכזה, הרי שמדובר על שיא הערב ולכן ברור שאין מקום לטעויות או פשרות. מרום מור הוא אמן טלפתיה מבוקש ומנוסה, שלא מפסיק להדהים בכישרון הרב שלו את מגוון הקהלים באירועים פרטיים ועסקיים, בארץ ובחו”ל, מקטנים ועד גדולים. באירוע החתונה שלכם – מגיע לכם להנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO