לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע טלפתיה למבוגרים

    אבק כוכבים עם מופע טלפתיה למבוגרים

    לא אחת אתם מרגישים כי נדמה לכם שראיתם את הכל, וכי את סף הריגוש שלכם כבר לא קל כל כך לכבוש. רגע לפני שאתם יוצאים בהצהרות – האם יצא לכם להיות קהל במופע טלפתיה וחושים המועבר על ידי אמן בעל שם בינלאומי? בעת שאתם מחפשים קוסם בתל אביב, דעו שמצאתם את המופע המנצח לאירוע שלכם – אמן החושים הבינלאומי מרום מור.

    מופע טלפתיה למבוגרים – לאיזה אירועים מתאים?

    אז אתם חוגגים אירוע ותוהים לגבי מידת ההתאמה של אירוע כזה לאירוע שלכם? על מנת ליהנות ממופע של חושים, קסמים וטלפתיה, כל שנדרש הוא קהל. מרום מור הופיע על הבמות הגדולות בעולם, והוא מוכן לכבוש גם אתכם – באירוע הפרטי או העסקי שלכם. לצד המופעים הגדולים בכל העולם, גם בארץ פיזר מרום את הקסם שלו במאות אירועים: החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים ורווקות ועד לאירועים עסקיים גדולים. האם אתם מוכנים להסדיר את פעימות הלב שלכם? יוצאים לדרך!

     

    מופע טלפתיה למבוגרים הוא מופע שובה לב, מסתורי ומהפנט החוקר את תחום התקשורת בין נפש לנפש. במהלך מופע כזה, מנטליסט או אמן חושים מיומן מדגים בדרך כלל אשליה של קריאת מחשבות, העברת מסרים או חיזוי בחירות שנעשו על ידי חברי הקהל. ההופעה כוללת לעתים קרובות סדרה של אקטים מסקרנים לקריאת מחשבות, שבה נראה שאמן ניגש למחשבות ולסודות של מתנדבים מהקהל. באמצעות שילוב של טכניקות פסיכולוגיות, התבוננות בשפת גוף ומעורבות הקהל, מופעי טלפתיה יוצרים אווירה של פליאה, תדהמה ושעשוע לקהל הבוגר, מה שהופך אותם לחוויה מרגשת ומשעשעת המאתגרת את התפיסות שלנו לגבי מה אפשרי.

    למה דווקא מרום מור?

    במרבית הפעמים, בעת שאתם רוצים לרכוש תרבות גבוהה, עליכם להבטיח כרטיסים מראש ולחכות בסבלנות ליום המופע. עם קוסם למבוגרים בתל אביב, אתם מקבלים את המופע על לפתח הבית שלכם או ללוקיישן בו נערך האירוע. הכינו את האורחים שלכם לערב בלתי נשכח שגם הם לוקחים בו חלק. ללא כל ספק, עם מופע הטלפתיה, האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO