לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב כיף לעובדים

    ערבי כיף מתחילים עם מופע טלפתיה וחושים

    ערבי כייף הפכו להיות ערבים שבשגרה, ובהתאמה גם המופעים או הפעילויות שמשלבים בהם. בפעם הבאה שגם אתם רוצים לפנק את צוות העובדים או המנהלים שלכם, זיכרו כי המטרה שלכם היא אחת: להשאיר חותם! פעילות לערב כיף לעובדים ולמנהלים צריכה להיות יוצאת דופן, מרגשת ומפתיעה, ופעילות כזו בדיוק יכול להציע לכם מרום מור – אמן החושים והטלפתיה בעל השם הבינלאומי!

    רעיונות לערב כיף: איזו אטרקציה תשאיר חותם על האורחים?

    ישנם לא מעט רעיונות שיכולים להיות טובים ומתאימים לשילוב בערב כייף. הבעיה גדולה? הם מעניקים חוויה רגעית מבלי להשאיר חותם משמעותי. קשה אולי לכבוש את סף הריגוש, אך אין זה אומר שזה לא אפשרי. מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא הכל חוץ מהמוכר, המקובל והידוע. מרום מומחה בהגשת ערב כיף לחברות, מה שאומר שהוא יודע לכבוש את הקהל, להקסים אותו ולהוביל אותו במסע אל הלא נודע. הפכו את ערב הכייף שאתם מארגנים לערב שידובר עליו רבות גם לאחר האירוע!

    ערב כיף לארגונים גדולים וקטנים

    לא מעט מנהלים מתאימים את ערב הכייף שלהם בהתאם לכמות המשתתפים בו. המשמעות? באירועים בהם ישנו קהל קטן יחסית, נוטים שלא להשקיע יותר מדי. כאן הטעות הגדולה ביותר: כל אורח קובע, ולכל קהל מגיע לקבל פשוט את הטוב ביותר! ערב כיף למנהלים המתנהל אל מול עשרות אורחים, או ערב כיף לצוות עובדים של מאות אורחים צריך להתנהל ולהערך באותה הרצינות! מרום מור בעל ניסיון רב במופע אל מול קהלים גדולים וקטנים, כך שהמופע הייחודי שהוא מציע לכם מתאים לכל אירוע ובכל היקף!

    מדוע חשוב להעניק ערב כיף ללקוחות החברה?

    בעבר, הדרך לשמור על הקשר עם הלקוחות ולהודות להם על שהם חלק ממעגל הלקוחות הייתה באמצעות ניוזלייטרים או שי שהיה נשלח להם אחת לשנה. כעת, צרו יתרון אל מול המתחרים שלכם ושקפו לקהל הלקוחות שלכם עד כמה הוא חשוב לכם, עד כמה אתם מעריכים אותו ועד כמה אתם רוצים לשמר אותו! ערב כיף למבוגרים שהינם חלק מקהל הלקוחות הקבוע שלכם, ישפר את המוניטין שלכם וישמר את קהל הלקוחות. כשם שחשוב לקבל, כך גם חשוב לתת – והלקוחות שלכם ללא כל ספק יעריכו את המופע של מרום הניתן על ידכם.

    החשיבות של אמן המוביל את האירוע שלכם

    ערב כיף לעובדים בבית או באולם הינו ערב שהוא מעין סוג של אירוע חברה. המשמעות היא שלא מדובר על מופע סטנדרטי המתחיל במופע ומסתיים במופע, אלא שהמון פעמים מדובר על לו”ז שלם המתחיל בנשיאת דברים, חלוקת תעודות הצטיינות לעובדים ולאחר מכן המופע. מרום הינו אמן כריזמטי, בעל חוש הומור והמון חן, שיכול להציע גם שירותי הנחיית אירועים לאירוע שלכם. בעת שיש מנחה לאירוע, ניתן גם לתחום את האירוע בתוך לו”ז מסודר שמעניק מסגרת לאורחים ולאירוע כולו.

    הפעלה לערב כיף בבית, במשרד או באולם

    בעוד ישנם אמנים שצריכים תנאים מיוחדים על מנת לבדר ולהוביל את האירוע, גם ישנם אמנים שכל מה שהם צריכים הוא רק אתכם! מרום מור מזמין אתכם לקבוע את לוקיישן האירוע בהתאם להעדפות האישיות שלכם: בחצר פרטית, בפארק עירוני, במתחם אירועים, מועדון אירועים ואפילו בחדר הישיבות במשרד שלכם. כל מופע של מרום, החל מאירוע של ערב חברה ועד ערב כיף לנשים המתקיים בחדר פרטי במסעדה, מוגש במקצועיות חסרת פשרות ועל בסיס הסטנדרט הגבוה ביותר! הדרך לערב כייף מהנה מתחילה עם מרום!

       מרום מור אמן הטלפתיה

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO