לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    הפעלה ליום כיף לצוות עובדים

    יום כייף בלתי נשכח לצוות היקר לכם!

    שגרת העבודה שלכם ושל צוות העובדים היא לא בהכרח שגרה קלה, אלא שגרה המצריכה מכם להשקיע שעות רבות, לדלג בין פגישות למיילים ולעמוד ביעדים ומצבי לחץ על בסיס יומי. לצד העבודה המבורכת והגדושה, יש יום אחד בשנה שבו מכבים את האור במשרד, משאירים בארון את החליפות הרשמיות ויוצאים מהשגרה עם יום כיף לצוות. מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא יום הכייף שיעניק לכם את כל שתוכלו לבקש: בידור גבוה, חוויה מגבשת ומלכדת וטעם בלתי נשכח!

    מה הדבר החשוב ביותר בארגון ימי כיף לצוותים?

    כבעלי עסקים חשוב לכם דרך קבע לחדש, לרגש ולהפתיע. דומה הדבר גם עם יום הכייף שאתם עורכים לצוות המנצח שלכם. זה לא יום הכייף הראשון שאתם הולכים לחגוג, כך שחשוב תמיד לכבוש את סף הריגוש של העובדים שלכם ולשמח אותם ביום החג שלהם. תוכלו לבזבז שעות רבות בליקוט רעיונות ליום כיף לצוות, אך גם תוכלו ללכת על הטוב ביותר כבר מעכשיו: המופע של מרום מור. צופים רבים ברחבי העולם כבר נגעו בפלא, ועכשיו הגיע תורכם לחוות חוויה בלתי נשכחת אל מול עינייכם!

    המופע מתאים לצוותים גדולים או קטנים?

    מרום מור בעל ניסיון עשיר מאד בעמידה מול קהל – גדול או קטן. בעוד נדמה לכולם די דווקא עמידה אל מול קהל גדול היא המאתגרת, דעו כי עמידה אל מול קהל קטן היא מאתגרת עוד יותר. מדוע? קהל קטן הוא קהל אינטימי יותר שחשוב להיות מולו ממוקדים ולהשאיר אותו קשוב, מתוח ונרגש. על כן, אם אתם מחפשים רעיון מקורי ליום כיף לצוות גדול או יום כיף לצוות קטן  – יש לכם מענה! עם מרום מור, ידוע איך יום כיף לצוות עובדים יתחיל, אך לא ידוע איך הוא יגמר…

    ניתן לחגוג את האירוע תחת כיפת השמיים?

    בהחלט! מרום מור חוגג עם כל הקהלים, גם במסגרת יום כיף לצוות נשי, וגם בכל הלוקיישנים. ניתן בתיאום מראש לערוך את המופע בחלל סגור או פתוח בהתאם לבחירתכם. הקסם, הטלפתיה והתרגשות השיא עולים על הבמה בכל מקום.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO