לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מסיבת חברה

    מסיבת חברה חוגגים כל השנה עם מרום מור!

    מסיבת חברה לעובדים היא מסיבה ששונה מכל מסיבה אחרת שתחגגו במסגרת בית העסק שלכם: מסיבה שהמטרה שלה היא להפתיע את העובדים שלכם ולשקף בפניהם עד כמה הם יקרים. מסיבות חברה ניתן לחגוג בכל תקופה בשנה, כאשר התכלית נשארת זהה: להפיק אירוע בלתי נשכח! איך עושים זאת? עם מופע מהפנט, דינאמי, מרתק ומסתורי: מרום מור על הבמה!

    מסיבת חברה

    מסיבת חברה בפורים או בראש השנה – הקסם הוא אותו הקסם

    המופע של מרום יכול להשתלב בכל חלק וחלק במסיבת החברה שלכם. לבחירתכם, ניתן לשלב את המופע כחלק המרכזי ביותר בערב מסיבת חברה לסוף שנה, אך גם ניתן למקם את המופע בשלב קבלת הפנים. במידה רבה, קבלת הפנים באירוע היא השלב המכריע ביותר, שכן בשלב זה נוצר הרושם הראשוני של האורחים על האירוע. מרום ידאג לקבל את האורחים באווירה מחבקת, מחוייכת ובעיקר מפתיעה ומרגשת.

    אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא מופע בין השולחנות. אם ישנם מופעים בהם עומד האמן על הבמה ומבדר את קהל הצופים, במקרה הזה האמן מגיע אל האורחים על מנת להראות להם הכי קרוב שרק אפשר מה הוא כוחו של הפלא. מרום יסתובב בין השולחנות, יפזר מהקסם שלו, ירגש את האורחים וימנף את האירוע לגבהים.

    מדוע צריך לחגוג מסיבת חברה?

    כבעלים של בית העסק, אתם משקיעים לא מעט כסף במסעות פרסום ויח”צ על מנת שלא יפסיקו לדבר על השירותים והמוצרים שאתם מציעים. ומה לגבי העובדים שלכם – למה שגם הם לא יפסיקו לדבר עליכם ולטובה? הפקה של מסיבת חברה היא אחת מההפקות החשובות ביותר שתוכלו לבצע במסגרת בית העסק שלכם, זאת מאחר ועובד שיהיה מרוצה, יהיה עובד שיעבוד טוב יותר ויקדם את העסק שלכם יותר. העניקו לצוות היקר לכם את טעם הסיפוק ממקום העבודה עם רעיון מקורי למסיבת חברה לעובדים ולמנהלים, עם מרום מור. ניתן לחגוג עם מרום לאורך כל ימות השנה, כולל בחגים כמו עם מסיבת חברה בשבועות.

    מסיבת חברה לעובדים ולמנהלים

    מה מכין לכם מרום מור עם מופע טלפתיה למסיבת חברה?

    אם רציתם לדעת תמיד מה עובר לעובדים שלכם בראש, זו הדרך! מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים לא יפסיק להפתיע את הקהל במסיבת החברה שלכם. צפוייה לכל הצופים חוויה יוצאת דופן, המבוססת על בידור איכותי שנשאר כזיכרון מתוק לעוד המון זמן. הכריזמה של מרום באה לידי ביטוי לאורך כל המופע, השנינות הרבה מרשימה את הצופים וההומור הרב יעלה את מצב הרוח לגבהים! בכוחו של מרום לכופף כפיות, לקרוא מחשבות ובעיקר להפוך את מסיבת החברה שלכם לסיפור הצלחה!

    תוכלו לחפש אחר רעיונות למסיבת חברה, אך גם תוכלו ללכת על בטוח עם מופע שכבש את הערים הגדולות ביותר בעולם. לאורך המופע מזמין מרום חלק מהאורחים אל הבמה על מנת להעביר אותם בחוויה ייחודית פנים אל מול פנים. מתי בפעם האחרונה שכחתם היכן אתם עובדים או מה מספר הטלפון שלכם….?

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO