לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מסיבות מבוגרים

    חוגגים למבוגרים עם טלפתיה וחושים

    יש לפניכם אירוע גדול ואתם רוצים להפוך לגדול עוד יותר? קהל המוזמנים באירוע שלכם הוא קהל של מבוגרים ואתם נחושים בדעתכם לעשות הכל כדי שהאירוע יהיה סיפור הצלחה? כשם שאתם דואגים באירוע לפתרונות מזון, הושבה ומוסיקה, דומה הדבר גם עם הפעלה למסיבות מבוגרים. ברגע שבו האורחים שלכם יחשבו שהשיא מאחוריהם, יעלה על הבמה מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים, שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע המדובר של השנה!

    מסיבות למבוגרים לימי הולדת

    אז אילו מסיבות מבוגרים כיום נערכות? המסיבה הפופולארית ביותר היא כמובן מסיבת יום ההולדת. אם פעם היה נהוג לחשוב שחגיגות יום ההולדת שייכות לילדים ורק להם, הרי שכיום מבוגרים רבים בוחרים לחגוג ובגדול את היום בו הם נולדו. רגע לפני שאתם שוב מזמינים מקומות למסעדה, סוגרים סופשבוע או יוצאים עם חברים להרים כוסית בבר – למה שלא תחשבו על רעיון למסיבות מבוגרים? בבית הפרטי שלכם או בכל מקום שרק תרצו, מרום מור יגיע להעניק לכם חוויה בלתי נשכחת מיום ההולדת שלכם. אתם לא מאמינים אפילו כמה כייף לגדול כך בשנה!

    אטרקציה למסיבת מבוגרים

    פעילות מרהיבה לאירועי החברה

    יום אחד בשנה אתם חוגגים עם כל העובדים שלכם, תוך שכל המשימות, שיחות הטלפון והפגישות נשארות הרחק מאחור! אתם מחפשים מפעיל מסיבות למבוגרים שיחגוג איתכם את אירוע החברה שלכם המסמל את השיאים העסקיים שלכם? מרום מור, מגיע עד אליכם – לפתח בית העסק או למתחם האירועים בו אתם חוגגים. טלפתיה, חושים, מרום מור – ואתם!

    חוגי בית, מסיבות לחגים

    אטרקציה למסיבות מבוגרים מחפשים גם ברגע שמארחים חוג בית עם קהל חברים וגם במסיבות שונות במועדי ישראל. כך לדוגמא, רבים אלו שחוגגים ומארחים מסיבות תחפושות גדולות לכבוד חג הפורים. כל אירוע שאתם חוגגים ואתם רוצים להעניק בו לאורחים שלכם ערך מוסף וטעם ייחודי שהם לא טעמו קודם לכן – מרום מור. אמן הטלפתיה והחושים שחזר מסיבוב הופעות גדוש ומוצלח בכל העולם, כעת מגיע לפזר את הקסם שלו גם באירועים שלכם! לכל חג, כל אירוע ולכל מסיבה שאתם צריכים לה סיבה – רק מרום מור.

    מסיבת מבוגרים

    מופע שבו כולכם שותפים להתרגשות

    אז מה בעצם מייחד כל כך את המופע של מרום מור? הרי יש אינספור רעיונות למסיבת מבוגרים, אז למה לכם ללכת דווקא על המופע הזה? בעוד מופעים אחרים מגיעים בצורת מונלוג, בהם אתם, כצופים, נשארים פאסיבים, הרי שעם המופע של מרום מור כולכם שותפים להתרגשות הגדולה! אל הבמה יעלו מתנדבים שיזכו לגעת כמה שיותר קרוב ביכולות המרהיבות של מרום, וכל הקהל יהיה עד בלייב למה שהעיניים רואות ולמה שהלב מרגיש. המופע דינאמי ומבוסס על תקשורת רציפה עם הקהל, ומוגש על ידי אמן במה כריזמטי, כובש ומצחיק. הדרך שלכם להצלחת האירוע מתחילה עם מרום מור.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO