לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע לאירוע סוף שנה

    מופע סוף לסוף השנה שלכם

    בכל מקום עבודה מחכים העובדים ליום אחד יותר מכל יום אחר במהלך השנה: אירוע סוף השנה. הפקת היום הזה הינה באחריות מנהלות הרווחה והמנכ”לים של הארגונים הגדולים והחברות הקטנות, כאשר המטרה היא לשמח את העובדים ולהגיד להם תודה על שנה גדושה ומוצלחת. אז מצד אחד תוכלו להעניק להם שוב שי צנוע וגנרי, אך מצד שני תוכלו להעניק להם יותר. מחפשים מופע לאירוע סוף שנה? מופע הטלפתיה והחושים של אמן החושים מרום מור הוא כל מה שאתם צריכים כדי לשמח את העובדים שלכם.

    מופע לאירוע סוף שנה

    למה חשוב להשקיע באירוע סוף שנה?

    אחת השאלות שעולות שוב ושוב אצל מקבלי ההחלטות היא למה בעצם חשוב להשקיע כל כך באירוע סוף השנה? חוויה נמדדת על פי תחילתה ועל פי סופה – לצורך העניין: אירועי תחילת השנה ואירועי סוף השנה. הדרך שבה תחתמו את השנה היא הטון והטעם שאיתו יצאו העובדים שלכם אל חופשת הקיץ או אל פתיחת השנה החדשה. הפקת אירוע סוף שנה לא מצריכה מכם להפיק את המופע בעצמכם, אלא פשוט ליהנות מהאפשרות להיות קהל באירוע המרגש ולזכות במופע בידור גבוה בעל ניחוח בינלאומי. השקיעו בעובדים שלכם ותנו להם להרגיש כי הם עובדים בארגון שמעריך את עצמו ואת עובדיו.

    אירוע סוף שנה לעובדים לטובת כוחות מחודשים

    אירוע חברה לסוף שנה בדמות המופע של מרום מור, אמן החושים והטלפתיה, הוא אירוע שיעניק לעובדים שלכם כוחות מחודשים, מוטיבציה לשנה החדשה ותחושה כי משקיעים בהם. המופע מבוסס על חושים ועל טלפתיה, על אשליות ודמיון, ועל פלא המשתקף מול עיניהם מבלי שניתן להסביר אותו. תנו לחוויה להסביר לכם מה אתם הולכים לעבור במופע הייחודי שכבש רבים ברחבי העולם.

    marom5

    למה דווקא מופע ולא בילוי אחר?

    בסוף השנה מונחות בפניכם אינספור אפשרויות, אך בכל זאת מופעים עולים שוב ושוב כבחירה האולטימטיבית. מדוע? דרך מופע בידור שכזה בו הקהל לוקח חלק ומשתף פעולה עם האמן, אתם מגבשים את העובדים שלכם והופכים אותם לצוות חזק יותר. מחפשים אירוע סוף שנה למנהלים או לצוות העובדים? מרום מור מגיע עד לאירוע שלכם!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO