לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע טלפתיה לגיל הזהב

    מופע זהב לבני גיל הזהב

    בעוד ישנם מופעים המתאימים לקהל הילדים, לקהלים צעירים יותר ולקהלים מעט יותר בוגרים, נדמה כי דווקא לאוכלוסיית הזהב – בני הגיל הזהב, אין מופע ייחודי המתאים להם. לשמחתכם, אינה זו קביעה חד משמעית מאחר ועדיין ניתן למצוא מופע לגיל השלישי, שיכול לבדר, לשמח ובעיקר לרגש. מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור, הוא מופע טלפתיה לגיל השלישי, המתאים לשלל מסגרות ואירועים.

    בבית הדיור המוגן או בבית הפרטי

    אז באילו פלטפורמות תוכלו לשמח ולהפתיע את בני גיל הזהב? מצד אחד, תוכלו להפתיע אותם בבית הפרטי ומרום מור יוכל להגיע עד אליהם, אך ניתן גם להפתיע קהלים גדולים יותר בבתי הדיור המוגן. מנהלות הרווחה וכל הצוות המסור, מחפשים בכל שנה הפעלה לגיל הזהב בבית אבות, ומסתבר שזו לא מלאכה כל כך פשוטה. נדמה כי הקהל כבר אדיש להופעות הבנאליות, והרצון להתרגש אינו יודע שובע או גיל. על כן, תוכלו באמצעות מרום מור להפתיע את כל הדיירים היקרים עם הפעלה לגיל השלישי בבית אבות.

    מראים לסבא וסבתא עד כמה אתם אוהבים אותם

    אז מה אתם מעניקים במתנה לסבא וסבתא השנה ליום ההולדת או ליום הנישואין? תהיו בטוחים שהם אכלו כבר בכל מסעדה אפשרית, טיילו בלא מעט נקודות בעולם ואפילו ארון הבגדים שלהם אינו די זמין לקבל פריטים חדשים. מופע על חושי לגיל הזהב הוא מתנה לא פחות ממושלמת בשבילם! אחרי המופע של מרום מור, הם ישאר עם זיכרון מתוק ממופע מרגש ומרהיב שהוענק להם במתנה.

    את המופע של מרום מור תוכלו לשלב בשיאה של חגיגת יום הולדת שתערכו עבורם, שבה יהיו נוכחים בני המשפחה הקרובים והאהובים, וכמובן שזוגות החברים של סבא וסבתא שאותם הם צברו לאורך השנים. אם המשאלה שלכם היא להעניק ליקרים לכם מתנה מקורית, מרגשת וכזו שהם לבטח לא חשבו עליה – מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא התשובה לכם!

    מראים לבני גיל הזהב שעוד אפשר להתרגש

    אחת הסיבות שקשה למצוא פעילות לגיל הזהב בבית אבות היא מהסיבה כי קשה לכבוש את סף הריגוש של הקהל. בני גיל הזהב היקרים כבר ראו לא מעט בחייהם, ידעו התרגשות מה היא ונדמה כי הם יכולים ללמד את כולם לא מעט דברים. יחד עם זאת, מופע הטלפתיה של מרום מור הינו מופע שלא ניתן להישאר אליו אדישים, בלי כל קשר או תלות בגיל או בסטטוס. פעילויות לקשישים בבית אבות יכולות להיות פעילויות שגרתיות ומשמימות למדי, אך הן גם יכולות להיות שיחת היום גם המון זמן אחרי המופע.

    מופעים לגיל הזהב לקהל הפנסיונרים

    החלטתם לערוך מופע מחווה לפנסיונרים במקום העבודה שלכם? בצדק, זנחתם את משלוחי השי או שוברי המתנה, והחלטתם לאגד את כל הפנסיונרים היקרים במופע מרהיב ומרגש. כך, יש לכולם הזדמנות להיפגש, להתחבק ולהתנשק, וגם לחלוק ביחד התרגשות נדירה ממופע מרהיב בעל ניחוח בינלאומי. הצלחה נמדדת לטווח הארוך, והטעם שנשאר לקהל הצופים אחרי המופע הוא ההוכחה עד כמה המופע בעל נוכחות אדירה, ועד כמה מרום מור אמן מן השורה.

    מה מצפה לכם במופע?

    מופע הטלפתיה של מרום מור הוא בדיוק מהמופעים שלא ניתן לתאר אותם, אלא צריך לחוות אותם. אם התרגשות לא ניתן להעביר במילים, הרי שעליכם לצפות במופע כדי להבין. אם אתם מחפשים רעיונות לפעילות לקשישים, דעו כי מצאתם מופע מרהיב להציג בפני הקהל היקר, המבוסס על מפגש בין המציאות לדמיון, בין מה שהעין יכולה לקלוט ובין מה שהלב יכול להרגיש.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO