לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    יום הולדת 50 לאמא

    חגיגות ה-50 לאמא באירוע של פעם בחיים

    בעת שעומלים על הפקת אירוע, ובפרט על יום הולדת, הדבר ממנו חוששים רבים הוא הנפילה לקלישאות. כעת, שאתם מחפשים רעיון מרגש ויוצא דופן לאירועי יום ההולדת לאמא, תשמחו לגלות שמחכה לכם מופע שאמא, אתם והאורחים לא עומדים לשכוח בקרוב. את החגיגה הזאת – אי אפשר להפסיק.

    47

    יום הולדת 50 לאמא

    כבר מגיל ילדות, ועד היום כאנשים בוגרים, אמא הינה דמות מפתח מובילה בחייהם של כולם. הנתינה האינסופית, הדאגה, האהבה ללא גבולות והיכולת להיות שם תמיד בזמן הנכון – הם רק חלק ממה שהופך את אמא שלנו למה שהיא. כעת, שהיא חוגגת יום הולדת 50, הרי שהגיע הזמן לנסות ולהחזיר לה באהבה גדולה, עבור כל מה שהיא עשתה בשבילנו. חגיגת יום ההולדת של אמא היא הזדמנות מצויינת לעצור לרגע אחד, ולהגיד לה תודה מכל הלב. אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 50 לאמא? מופע הטלפתיה של אמן החושים מרום מור, יהפוך את יום ההולדת ליום המרגש והמפתיע ביותר של אמא, וגם שלכם.

    יום הולדת 50 לאמא

    מה מצפה לכם ביום הולדת ה-50 לאמא?

    כבר זמן רב שאתם עומלים על חיפוש רעיונות ליום הולדת 50 לאמא. המטרה שלכם היא להפתיע אותה ולהעניק לה את המתנה הכי לא צפויה שיכולה להיות. מופע הטלפתיה של מרום מור יקבץ אתכם – בני המשפחה והחברים הקרובים, לערב שכולו על התפר שבין מציאות ודמיון, אשליות ואמת והתרגשות ומתח רב. המופע בנוי בצורה שתשאיר אתכם נרגשים ונלהבים לכל אורך המופע.

    מחפשים הפעלה ליום הולדת 50 לאמא? למה דווקא מרום מור?

    אמא יש רק אחת, וגם יום הולדת 50 הינו יום מיוחד הנחגג רק פעם אחת. הרצון להפתיע, לרגש ולחדש בחגיגות יום ההולדת יכול להצטייר כאתגר שיהיה קשה לעמוד בו, אך תשמחו לגלות שבחיפושכם אחר רעיון ליום הולדת לאמא – אתם עומדים להיות מופתעים במיוחד. מרום מור, אמן הטלפתיה והחושים בעל השם העולמי, כבש וריגש לבבות רבים בארץ וברחבי העולם. אתם מחפשים רעיון ליום הולדת לאמא? רוצים להראות לה עד כמה אתם אוהבים אותה? מופע הטלפתיה ישאיר אותה, אתכם ואת כלל האורחים פעורי פה ונרגשים. אמא מזכירה לנו שהיא תמיד יודעת הכל, אבל היא עוד לא יודעת מה מחכה לה במופע המרגש…

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO