לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    גיבוש צוות עובדים קטן

    הפגישה החשובה בשנה: גיבוש צוות עובדים קטן!

    לוח הפגישות שלכם אולי צפוף בפגישות חשובות שיכולות לקדם את העסק שלכם, אך אם יש משהו שמקדם את העסק שלכם יותר מכל ומדי יום הוא צוות העובדים שלכם. התודה הגדולה שלכם אליהם ניכרת בכל יום עבודה מחדשה, אך פעם אחת בשנה אתם מחבקים אותם בחיבוק גדול במסגרת אירוע הגיבוש. בקרוב מאד אתם הולכים לחגוג פעם נוספת אירוע של גיבוש צוות עובדים קטן ותוהים איך להפתיע את העובדים היקרים שלכם? המופע של מרום מור הינו מופע העונה בדיוק על הצורך שלכם להפתיע, לרגש ובעיקר להגיד תודה.

    למה חשוב לעשות פעילות גיבוש לצוות קטן?

    המטרה שלכם כבעלי עסקים היא ליצור סביבת עבודה נעימה, נוחה ובעיקר מגובשת לעובדים שלכם. כידוע, עובד טוב הוא עובד שטוב לו, ולכן חשוב לכם לדאוג לצוות חזק ומגובש שיבטיח גם את שביעות רצון העובדים שלכם וגם כזה שיוכיח בתוצאות בשטח. לכן, יום אחד בשנה שתקדישו מלוח השנה הצפוף שלכם תוכלו לפנק את העובדים שלכם שמשקיעים, מגדילים ראש, עושים שעות נוספות וזמינים לכם וללקוחות בכל עת! המופע של מרום מור מתאים כמופע עבור יום גיבוש לצוות עובדים קטן. אם הייתם עסוקים בזמן האחרון בליקוט רעיונות לגיבוש צוות עובדים קטן, דעו כי מסע החיפושים שלכם תם כעת!

    yom-kef

    הולכים על בטוח: ערב גיבוש לצוות קטן עם מופע מקורי, מרגש ומפתיע

    איך בוחרים הפעלה לצוות עובדים קטן ואיך יודעים כי היא אכן תוכתר כהצלחה? המופע של מרום מור שונה מהנוף המוכר והידוע. דמיינו לעצמכם את יום הגיבוש שלכם עם צוות העובדים היקר שלכם, כשמולכם אמן טלפתיה וחושים שיהפנט, ירגש ויפתיע אתכם לאורך כל המופע. בעידן השפע המייצר גודש ומיצוי במהרה, נדמה כי התרגשות כבר אינה בהישג יד – אך לא כשזה עם האמן מרום מור. תנו לעצמכם להיות מופתעים ולצאת למסע מרתק של אשליות, גיבוש ובעיקר המון כייף.

     

    ערב גיבוש לצוות קטן – מופע אינטימי המבוסס על שיתוף פעולה עם הקהל

    מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הינו מופע המבוסס לא מעט על שיתוף פעולה מהקהל. ערב גיבוש לצוות עובדים קטן הכולל מספר מועט יחסית של משתתפים, מאפשר ללא מעט מהעובדים שלכם לקחת חלק במופע, להתנסות, לחוות ובעיקר להתרגש.

    גיבוש צוות קטן

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO