לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אטרקציה לאירוע פורים

    אטרקציה לאירוע פורים – מסיבת תחפושות עם מופע מהחלומות!

    אז רגע לפני שתכינו את משלוחי המנות, ורגע לפני שתחשבו על התחפושת שתיקח אתכם הכי רחוק במסיבת התחפושות, כדאי שתחשבו על אטרקציה לאירוע פורים. אם פעם חג הפורים היה נחלתם של הילדים בלבד, הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר קהלים של מבוגרים בוחרים לחגוג את החג הצבעוני במסיבה מושקעת ומופקת היטב. אתם מארחים השנה את מסיבת התחפושות ומחפשים אחר אטרקציה לאירועי פורים? המופע של אמן הטלפתיה והחושים, מרום מור, הוא האטרקציה שאיתה אתם צריכים לחגוג!

    porim1

    אטרקציה לאירוע פורים כמו שטרם חוויתם!

    כשאתם חושבים על פורים אתם חושבים בעיקר על בידור, על כייף ועל יציאה מהשגרה. בדיוק בגלל זה אתם צריכים לשלב בשיא האירוע שלכם את מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור. המופע המרהיב הינו מופע המשותף לאמן שעל הבמה ושל קהל האורחים, וכך נוצר מופע דינאמי שלא מפסיק לרגש ולחדש, להפתיע ולהחסיר פעימות, ובעיקר מבטיח כי את מסיבת התחפושות שלכם השנה אף אורח מחופש לא ישכח!

    אטרקציה לפורים

    היכן ניתן לשלב את האירוע?

    לעתים מסיבות התחפושות הן מסיבות דרך מקום העבודה ואז עורכים אותן בהיכלים גדולים, ולעתים המסיבה היא קטנה יותר ונערכת במועדונית ולעתים גם בבית פרטי. מרום מור מגיע לפזר את הקסם שלו בכל מקום אליו תזמינו אותו. כל שנדרש להופעה ייחודית שכזו הוא אמן טלפתיה וחושים בעל שם בינלאומי, וקהל נרגש שמוכן לצאת למסע מרתק שלא כולם זוכים לצאת אליו. אטרקציות לאירוע פורים לא צריכות להסתכם במסיבת תחפושות עם רעשנים ומשלוחי מנות, אלא אפשר להפיק מהן הרבה יותר!

    porim-lhavarot

    למה דווקא מרום מור?

    בכל אירוע, ועל אחת כמה וכמה באירוע פורים כמו מסיבת תחפושות בחג הפורים, קהל המוזמנים רוצה ליהנות. כיום מוזמנים רבים להמון מסיבות, כך שעל מנת להבטיח כי האורחים שלכם יבחרו בכם, עליכם להעניק ערך מוסף למסיבה שלכם. לצד התחפושות והמסכות, שלבו גם את המופע לפורים של מרום מור שכיכב על הבמות הגדולות ביותר בעולם – מאסיה ועד אמריקה. מה שבטוח הוא שאתם הולכים להציב רף גבוה מאד למסיבות התחפושות בשנים הבאות. חג שמח!

     

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO