לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופעי קונספט

    לוקחים את האירוע לגבהים עם מופע טלפתיה וחושים

    אתם חוגגים אירוע מרגש ורוצים להרשים את האורחים? מאסתם באטרקציות בינוניות ואתם מחפשים מופעי קונספט מיוחדים לאירועים? מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקחת את האירוע שלכם הכי גבוה שאפשר. לא משנה מי קהל המוזמנים, מה פורמט האירוע והיכן הוא נערך – מדובר על הצלחה ודאית, התרגשות שיא ומחיאות כפיים שלא יפסקו.

    מופע קונספטמופע קונספט מיוחד

    באילו אירועים כדאי לשלב מופעי קונספט?

    לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים והאם הוא אירוע עסקי או פרטי. מדוע זה לא משנה? משום שהמטרה שלכם בתור מארחים היא להעניק חוויה נפלאה לאורחים שהגיעו לחגוג איתכם. אתם, ככאלו שהיו לא אחת אורחים באירועים, אתם כבר יודעים כי מגיע שלב ובו עולה על הבמה באירוע מופע, או שמשולבת בו אטרקציה. מה שאתם עוד יודעים הוא שכבר קשה לכם להתרגש, ונדמה כי האטרקציות והמופעים חוזרים על עצמם בכל אירוע מחדש, כך שאפקט ההתרגשות כמעט ולא נוכח.

    אם כן, מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא בדיוק המופע שיקח את האירוע שלכם גבוה. האורחים שלכם לא מצפים להתרגש בכאלו רמות, אך לכם מובטח כמארחים שהאורחים שלכם יהיו שבעי רצון, נרגשים ושמחים. אתם? לא תפסיקו לקבל מחמאות על המופע ששילבתם באירוע.

     

    מייצרים תדמית חזקה לעסק שלכם

    אתם חוגגים אירוע עסקי וחושבים לשלב מופע קונספט לאירועים עסקיים? ברגע שתשלבו מופע מצליח, מקורי ויוקרתי, זו התדמית שתוצמד לעסק שלכם וזו הרי המטרה שלכם. המופע הייחודי של מרום מור ירשים את האורחים, יעניק לכם מחמאות וישקף את העסק שלכם ככזה המשקיע, כזה שמחדש וכזה הייחודי מכל השאר!

    מופעי קונספט

    למה דווקא מרום מור?

    הפקה של אירוע היא אחריות רבה. ברגע שלקחתם על עצמכם הפקה שכזו, כל שאתם יכולים לעשות הוא לבחור בטובים ביותר על מנת להבטיח את הטוב ביותר לאורחים שלכם. מרום מור הוא אמן מנוסה, שכיכב על הבמות הגדולות בעולם באינספור מופעים ושיתופי פעולה עם אמנים מובילים. כעת, גם האורחים באירוע שלכם עומדים ליהנות מחוויה נפלאה של טלפתיה וחושים.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO