לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב חברה בצפון

    אירוע גיבוש לחברות בצפון הארץ

    אתם רוצים לקחת את העובדים שלכם ליום גיבוש חברתי בצפון הארץ? אזור הצפון גדוש במרחבים מוריקים, בשקט האופייני רק לו וגם במופע שיכול למנף את איכות יום החברה! מרום מור – אמן הטלפתיה והחושים, כבש את הבמות הגדולות בחמשת היבשות, ובימים אלו הוא שורף גם את הבמות בישראל. אם גם אתם מחפשים הפעלה לערב חברה בצפון שתשמח את העובדים, תרגש אותם ותראה להם דברים שהם לא ידעו שקיימים – זה המופע עבורכם!

    עובד טוב הוא עובד שטוב לו, זיכרו זאת!

    ערבי חברה הם ערבים שבהם לוקחים חלק כל העובדים שלכם. אם לאורך כל השנה הפעילויות העסקיות עוסקות בהישגים, יעדים ובהתקדמות בית העסק, ערב זה מיועד לרווחת העובדים. מנהלות הרווחה ובעלי העסקים כבר הבינו היטב כי על מנת לזכות בעובדים טובים, צריך לבסס להם סביבת עבודה נעימה ולהבטיח כי טוב להם. יש אירוע אחד שבו אתם אכן יכולים לגרום לעובדים שלכם לטוב, והוא אירוע החברה והגיבוש. תמיד תוכלו לבחור בפעילות צנועה יותר או בהפעלה בכותלי המשרד, אך גם תוכלו להשקיע וגם ליהנות בעתיד מההשקעה שלכם: פעילות לערב חברה בצפון!

    ערב חברה בצפון – מופע מנצח לא תלוי בשום עונה בשנה!

    ישנן פעילויות חברה וגיבוש שונות שמתאימות רק לעונות כמו החורף או הקיץ. מנגד, המופע של מרום מור הוא מופע שמתאים לכל עונה ולכל ליום בשנה! אם החלטתם להתנתק משגרת העבודה ולקחת את העובדים שלכם לחגוג ערב חברה לעובדים בצפון, תוכלו לשלב בשיא האירוע את המופע של מרום. המופע המוצע לכם מתאים עצמו אליכם – כך שיהיה ניתן לערוך אותו באודיטוריום, בבית הארחה בצפון ואפילו תחת כיפת השמיים כל עוד מזג האוויר מאפשר זאת.

    המלצה למופע חברה

    טלפתיה, חושים וצוות העובדים היקר שלכם

    רוצים ערב חברה בצפון? מה מצפה לכם עם מופע טלפתיה וחושים? אם יש מופע שבו רב הנסתר על הגלוי, הוא המופע הזה. המון פעמים ניסו לתאר את המופע המועבר על ידי מרום, אך המסקנה הגדולה היא שצריך פשוט לחוות את המופע. איש לא יכול להכין אתכם לרגע בו תשכחו את השם שלכם או את שם הילדים שלכם. דבר אחד בטוח: רעיון לערב חברה בצפון כמו הרעיון של מופע טלפתיה הוא הרעיון הטוב ביותר לאירוע מסוג זה!

    אז איך באמת הצוות שלכם הופך חזק יותר באמצעות מופע?

    ישנן חברות שיש להן מאות עובדים שלא נפגשו אפילו פעם אחת. התקשורת כיום מתבצעת באמצעות תוכנות מסרים ובאמצעות הכלים הוירטואלים. עם גיבוש העובדים שלכם באירוע אחד, יכולים כל העובדים להכיר זה את זה ולהפוך מקולגות לחברים. המופע של מרום הינו מופע חזק, לא שגרתי וכזה שמייצר תגובות נרגשות. כשכל הצוות שלכם שותף לאותה חוויה ייחודית, נוצר גיבוש! הצוות המגובש חוזר למחרת ליום העבודה, והוא חזק מאי פעם!

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO