לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ערב גיבוש משפחתי

    מופע טלפתיה וחושים לערב גיבוש משפחתיים

    התא המשפחתי הוא התא שחשוב לכם יותר מכל לטפח. המון משפחות מצליחות לבלות זמן איכות אמיתי רק בסופי השבוע, ומהר מאד ישנה תחושה כי זה לא מספיק. כך, נולדה התרבות הנפלאה של ערבי הגיבוש המשפחתיים הנחגגים גם באירועים מיוחדים, ולפעמים כאירוע יציאה מהשגרה המלכד ומחבר את כל בני המשפחה – המצומצמת וגם זו המורחבת. רגע לפני שגם אתם נופלים שוב לקלישאות בדמות ארוחת ערב שדורשת מכם המון השקעה, דעו כי תוכלו לגבש את המשפחה עם רעיון מקורי לערב גיבוש משפחתי. מתי בפעם האחרונה נהניתם במופע שריגש, הפתיע וסיקרן אתכם?

    ערב גיבוש משפחתי בבית: מתי חוגגים אותו?

    גיבוש משפחתי יכול להיות תוצר של אירוע מיוחד שאתם חוגגים, כמו אירוע אירוסין, מסיבת גיוס לילדכם, מסיבת יום הולדת לאחד מבני המשפחה, אירוע גיבוש בחג וכן הלאה. לא צריך למצוא סיבה למסיבה כדי ליהנות בחיק המשפחה! מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור הוא מופע שהוא גם פעילות לערב גיבוש משפחתי. את המופע יהיה ניתן לערוך בבית הפרטי שלכם, בחצר או במרפסת.

    אינכם צריכים להזמין כרטיסים, המופע מגיע עד אליכם!

    המון פעמים הסיבה שאתם מתקשים לערוך ערבי גיבוש משפחתיים היא מאחר וישנם גם בני משפחה מבוגרים יותר שקשה להם להתנייד ממקום למקום. כך לדוגמא עם הדודים המבוגרים והסבים והסבתות. הפעלה לערב גיבוש משפחתי כמו המופע המוצע לכם על ידי אמן החושים בעל השם הבינלאומי, מרום מור, הינה הפעלה שמתקיימת אצלכם בבית. במקרה הזה, אתם לא צריכים להזמין כרטיסים שנה מראש למופע טלפתיה, אלא שהמופע נוחת בכותלי ארבעת הקירות שלכם. הקסם? רק מתחיל…

    המופע של מרום מור – כל הסיבות מדוע כן!

    הקסם של המופע הייחודי המוצע לכם הוא ביכולת שלו להתאים לכל הקהלים. להתרגשות וסקרנות אין גיל, והיא רלוונטית לבני המשפחה שהם נערים, לאנשים בוגרים יותר ולאבות ולאמהות. מרום מתאים במידה רבה את המופע אל הרכב המשפחה, מספר המשתתפים ואופי האירוע שתירצו ליצור. במקרים בהם אתם מגבשים את המשפחה בעקבות אירוע כמו בר מצווה למשל, יהיה ניתן לשלב באירוע גם הנחייה הכוללת גם את המופע המרתק שגרף מחמאות ושבחים בכל העולם.

    הגיבוש נוצר בעקבות החוויה וההשתתפות שלכם

    אז איך נוצר גיבוש בעקבות מופע טלפתיה וחושים? הגיבוש נוצר כשאתם חווים את אותה החוויה עם עוד אנשים נוספים עם קוסם למבוגרים. בבית שלכם תתכנסו עם האנשים האהובים עליכם ביותר, וכולכם תיהנו יחד מרגעים של צחוק, חוסר ודאות, התרגשות ומסתורין. מרום לא משאיר אתכם ישובים על הכסא, אלא שתוכלו להתנדב לקום מהמושב שלכם ולהיות חלק פעיל במופע. אם יש משהו בטוח הוא שמרום יגיע אליכם, אך איך המופע ימשיך? הכל תלוי בדינאמיקה המשפחתית ובשיתוף הפעולה שלכם. הקסם מתחיל ממש עכשיו…

     

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO