לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    מופע בין השולחנות

    מופע בין השולחנות – מופע קלוז אפ של מרום מור האטרקציה המושלמת לאירע שלכם!

    במקביל לתחום הטלפתיה, מרום מור צבר ניסיון רב והתמחה בתחום הקלוז-אפ, בין השולחנות, שנחשב לאחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הקוסמים.

    במופע קלוז אפ זה מרום מבצע קסמים קרובים לעיני המתבוננים, מרום מסתובב בין השולחנות ובין המוזמנים ומשאיר אותם המומים ממראה עיניהם, מחויכים ומבודרים מהגשת הפרזנטציות שכמובן מלוות בהמון הומור.

    הכי קרוב שרק אפשר עם מופע קלוז אפ!

    גם אתם עומדים בקרוב לחגוג אירוע וחוששים כי כבר לא ניתן לרגש ולהפתיע את קהל האורחים? מרום מור גאה להציג: מופע בין השולחנות! כידוע, אמנים שונים מבצעים את המופעים שלהם על הבמה הרחוקה מהקהל, אך עם הופעת קלוז אפ של אמן החושים והטלפתיה מרום מור, המופע מגיע עד לשלוחנות האורחים. מפגש שכזה בין טלפתיה, קסמים וחושים המתבצע פנים אל מול פנים, מרים את המורל, את דפיקות הלב ובעיקר סולל את הדרך להצלחת האירוע שלכם.

    יחסי איש הניתן לכל אורח באירוע שלכם

    כמארחים באירוע, חשוב לכם מאד להעניק יחס אישי לכל אורח ואורח שהגיע לכבד אתכם. כשם שלכם חשוב להיות נגישים לכל האורחים, כך גם לאמן המוביל את האירוע שלכם. הריחוק הנוצר בין הקהל לבין האמן בעקבות היותו מעביר את המופע מהבמה, יוצר טעם של עוד מופע שאין לו כל ייחוד. לעומת זאת, מופע על חושי בתנועה בין השולחנות הוא מופע שלא רק סוחף את הקהל, אלא מקרב אותו אל האמן. מרום מעניק יחסי אישי לכל האורחים, נותן להם לקחת חלק מהמופע ומרים את האנרגיות לשיא! מופע קלוז אפ לערב גיבוש או שלל אירועים עסקיים יזכיר לעובדים שלכם שהם נמצאים במקום העבודה הנכון ביותר!

    אילתור, קסם אישי וכריזמה

    חלק בלתי נפרד מהתכנית של מופע קסמים קלוז אפ, הוא הספונטניות, האילתורים והדינאמיות הנוכחים בכל אירוע ואירוע. בעת שמרום יעבור בין שולחנות האורחים, הוא יאלתר קטעים וקסמים שלא ניתן לספר עליהם, אלא רק לחוות אותם. הכישרון של מרום בא לידי ביטוי ביכולת הפנומנאלית שלו לקחת מזלג, כוס או צלחת ולהעביר באמצעותם קטע שלכם שישאיר את האורחים שלכם המומים, נרגשים וסקרנים. מופע קלוז האפ לאירוע חברה, אירועים פרטיים וחוגי בית, הוא כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה נדירה, ייחודית ובלתי נשכחת!

    מה הופך את המופע לכזה המתאים לילדים?

    ילדים מחפשים דמות להערצה, אליל להיות דומה לו או דמות גדולה להתקרב אליה. מרום מור, אמן החושים והטלפתיה, משקף בפני הילדים כי ניתן לעשות דברים שחוצים לעתים את גבול ההיגיון. הילדים, מטבע הדברים, רוצים להתקרב כמה שיותר אל דמויות המשדרות כוחות על טבעיים, עוצמה וקסם ומרום מאפשר להם זאת! מופע בין השולחנות בבר מצווה של מרום ילהיט את הילדים, ירגש אותם וימתג את אירוע המצווה של ילדכם כאירוע מיוחד במינו!

    מופע בין השולחנות בבת מצווה מתאים גם לקהל הילדים וגם לקהל המבוגרים, כך שאתם משלבים אטרקציה בידורית גבוהה המשמחת ומלהיבה את כל האורחים באשר הם! אם עד היום הייתם בטוחים שכפיות שלפתע מאבדות את צורתן ואנשים שלרגע שכחו את שמם הם בגדר אגדה, למה שלא תקחו חלק ממנה ותגלו בעצמכם עד כמה היא קרובה למציאות?

    מרום ימצא בכל מקום ופינה באירוע שלכם כדי להוסיף צבע לאירוע ולשמח את המוזמנים, את אלו שיושבים, עומדים ואפילו את אלו שמדסקסים על הבר ולא מאמינים שהכפית אותה הם אוחזים כך לפתע תתכופף את מול עיניהם.

    חלק מהאפקטים והקסמים הנעשים יקרו ממש בידי המתנדבים עצמם, מתוך כיסו של מרום, מופע קסמים למבוגרים המבוצע באמצעות אלמנטים וחפצים פשוטים הנמצאים בהישג יד ועל השולחנות כגון: כפיות, מזלגות, קלפים, שעונים, כוסות, מטבעות, שרוכים, טבעות, מפיות, מטפחות, דברים שקורים ונעשים דרך הדמיון ועוד….

    מופע בין השולחנות לאירועים עסקיים ופרטיים: אין ספק שזהו אירוע בסגנון שונה מהרגיל שיוציא את האורחים שלכם המומים, מחויכים ומאושרים מהאטרקציה הלא שגרתית והמיוחדת הזו.

     

      

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO