לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    ימי כיף לקבוצות

    לקבוצות גדולות או קטנות – יום כיף מהחלומות!

    אתם מארגנים בימים אלו את יום הכיף שלכם? בכל שנה, במסגרות רבות – החל מארגונים גדולים ועד עמותות קטנות, דואגים לערוך יום כיף שמטרתו לגבש, ללכד ולהעניק טעם של יציאה מהשגרה. על מנת לערוך את יום הכיף, הרי שלא מספיק להכתירו ככזה, אלא לדאוג שהוא אכן יהיה כזה. אם גם אתם מחפשים בימים אלו הפעלה לימי כיף לקבוצות, אתם בטח מחפשים אחר הפעלה מנצחת שתוכתר על ידי כל המשתתפים כהצלחה גדולה. על מופע החושים המרהיב של מרום מור, כבר שמעתם?

     

    רעיונות לימי כיף לקבוצות – מה חשוב לזכור?

    בעת שאתם אכן תבטיחו כי דאגתם לכיף גדול במסגרת ימי כיף לקבוצות, הרי שתחושו סיפוק אדיר. אם כן, ישנם שלושה פרמטרים שאכן יבטיחו לכם כי אתם עושים בחירה נכונה בכל הקשור לאטרקציה ביום הכיף שלכם. כל מה שחשוב שתדעו, לפניכם.

    1. חוויה מגבשת שכולם שותפים לה

    הדבר הראשון שחשוב שתשימו לעצמכם כמטרה, הוא לגבש וללכד את כל המשתתפים. מה הוא כיף אם לא חוויה אחת שכולם שותפים לה? דוגמא לפעילות כזו היא מופע הטלפתיה והחושים של מרום מור. מדובר על מופע מרהיב שלא רק שכולם שותפים לקסם שנוכח על הבמה ועל כן מתרגשים ביחד, אלא גם מדובר על דו שיח תמידי המתנהל בין מרום מור לבין הקהל. לאורך המופע, זוכים לעלות מתנדבים לבמה וכך לחוות את הקסם האמיתי הכי קרוב שרק אפשר. אם כן, מופע טלפתיה לימי כיף לקבוצות הוא הבסיס להצלחת יום הכיף שלכם.

     

    2. התרגשות – המפתח ללבם של המשתתפים

    מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתרגש? אם אתם לא זוכרים, הרי שכדאי לרענן את זיכרונכם או פשוט לרגש אתכם מחדש! יום הכיף הוא אינו רק יום של כיף, אלא הוא אמור להיות דלק להמשך הדרך עם החזרה לשיגרה. המשמעות היא שבעת שאתם מפיקים יום כיף שכזה, חשוב לחשוב מחוץ לקופסא, תוך שמה שאמור להוביל אתכם הוא השאלה איך תצליחו לחדש ואיך תצליחו לרגש את חברי הקבוצה. אם יש משהו שאפשר לומר על מופע הטלפתיה של מרום מור הוא שהוא מרגש. הצופים לא מספיקים לעכל את שנראה מולם, וכבר מרום מור מרגש אותם בקטע חדש שפשוט משאיר את לבבות כולם פועמים בחוזקה.

    ניתן להזמין גם מופע לערב צוות לעובדים

    3. מה יגרום להם לדבר על כך גם ביום למחרת?

    איך תדעו שהצלחתם בהפקת ימי כיף לקבוצות קטנות? אם הם ידברו על יום הכיף גם למחרת. לא אחת, המשתתפים מסכמים את החוויה שלהם מיום הכיף כ”נחמד ותו לא”. לכם, כמארגני האירוע, יש את הכוח להפוך את החוויה של המשתתפים לבלתי נשכחת! מופע הטלפתיה של מרום מור לא ישאיר אף משתתף אדיש, וכולם ירגישו איך הם שותפים למסע מרתק, מרהיב ויוצא דופן! אם חשבתם שאי אפשר לכבוש את סף הריגוש שלכם או של חברי הקבוצה לה אתם מארגנים את הפעילות, אולי כדאי שתחשבו שוב, או שפשוט תנו לעצמכם להנות מהמופע ולהחליט לבד.

    למה דווקא מרום מור?

    מרום מור הוא הדרך שלכם למנף כל אירוע לכל קבוצה, לרבות ימי כיף לקבוצות גדולות. לא משנה היכן אתם עורכים את האירוע שלכם, מה המטרה שלו ומי קהל המוזמנים – עם מרום מור אתם מבטיחים את הצלחת האירוע שלכם ואינספור מחמאות שתקבלו על אירגון מופתי. מרום יגיע אליכם למנף את האירוע שלכם לגבהים, כך שגם אם אתם עורכים ימי כיף לקבוצות בים המלח, ורוצים להפוך את המלוח למתוק – מרום מגיע עד אליכם.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO