לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    אטרקציה לערב גיבוש

    מגבשים את העובדים עם מופע טלפתיה וחושים!

    אם יש מישהו שאתם מעריכים במיוחד הוא את צוות העובדים שלכם. בכל יום מחדש הם מגיעים אל המשרד, חולקים את הידע שלהם, מקדמים את העסק שלכם עם הניסיון הרב שלהם ומעלים אתכם על דרך המלך. יום אחד בשנה דלתות המשרד נסגרות, ואתם מפנקים את העובדים שלכם עם יום גיבוש בלתי נשכח! מה יוצא לכם מזה? צוות חזק ומגובש! מה יוצא לעובדים שלכם? חוויה בלתי נשכחת שהם לא יפסיקו לדבר עליה.

    באולם הישיבות במשרד או באולם אירועים?

    אטרקציה לערב גיבוש לעובדים כמו זו המוענקת לכם על ידי מרום מור, היא אטרקציה שלא תלוייה בדבר. על מנת להפעיל את הקסם, מרום צריך אך ורק דבר אחד: קהל. במופע של מרום מור המבוסס על טלפתיה ועל חושים, הקהל הוא הכוח החזק ביותר וככל שהוא משתף יותר פעולה, כך יותר טוב. על כן, אתם רשאים להחליט היכן תרצו לערוך את ערב הגיבוש: באולם הישיבות במשרד שלכם, במתחם אירועים או בחצר ביתית. המופע של מרום הינו מופע יחיד מסוגו, המשלב בידור, כריזמה וחושים. העובדים שלכם? יגלו שישנם דברים שהם לא באמת היו מודעים להם…

    מדוע כדאי ללכת על אטרקציה ליום גיבוש לעובדים?

    חוויה של גיבוש לעובדים אינה אקסטרה שאתם מעניקים להם, אלא יום חשוב ממש כמו שימי עיון חשובים. צוות מגובש יותר הוא צוות חזק יותר, צוות שעובד בהרמוניה ובשיתוף פעולה וכך מקדם אתכם אל עבר המטרות שלכם. לא מעטים בעלי העסקים שעבורם ערב הגיבוש הינו הוצאה כספית מיותרת, אך חשוב שגם אתם תשקפו בפני העובדים שלכם עד כמה הם משמעותיים. עובד שטוב לו, הוא עובד שיעבוד טוב יותר! על כן, בעת שאתם מחפשים אחר רעיון לאטרקציות לערבי גיבוש, לכו רק על הטוב ביותר: על מרום מור!

    איך מופע טלפתיה וחושים מגבש את העובדים שלכם?

    מאחר והמופע של מרום מור הינו מופע המבוסס על אינטראקציה עם הקהל, יוצא מצב שהעובדים שזכו לעלות על הבמה מקבלים עידוד רב מהחברים שלהם. מעבר לכך, בעת שצוות העובדים שותף לחוויה כל כך שונה, כל כך משמעותית וכל כך מרגשת – הם זוכים לחוות יחד טעם עוצמתי שהופך אותם באופן אוטומטי למגובשים יותר. אטרקציות לערבי גיבוש ישנן לא מעט, אך האתגר הגדול הוא למצוא את האטרקציה שאף אחד מהעובדים שלכם לא יצליח לעלות על דעתו.

    וזה מה שמצפה לכם במופע של מרום מור…

    את המופע של מרום מור ניתן לדמות להליכה בתוך מבוך חשוך: אתם לא יודעים לקראת מה אתם הולכים. מופע הטלפתיה של מרום הינו מופע שזכה לשבחים מהקהל הבינלאומי, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות לקחת חלק מאותה הצלחה מסחררת! טלפתיה, חושים, מרום ואתם!

     

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO