לפרטים ובירורים השאירו פרטים או חייגו:

077-9971534

    טל:  077-9971534‎

    תפריט

    רעיונות לפעילות פורים בבית ספר

    6 רעיונות לפעילות פורים בבית ספר שהילדים לא ישכחו

    אילו הפעלות מומלץ להכין לקראת פורים בבית הספר, ולמה צריך לדאוג בכל סוג של הפעלה? המשיכו לקרוא וגלו 6 המלצות נהדרות.

    מה כדאי לעשות בפורים בבית הספר כדי שהילדים ייהנו מהחג כמה שיותר? לפניכם מספר רעיונות מקוריים להפעלות בפורים שיהפכו את יום ההפנינג בבית הספר שלכם לבלתי נשכח!

    1. תחרות תחפושות עם מנחה

    אמנם זה לא בדיוק נשמע כמו רעיון מקורי לפעילות פורים בבית ספר, אך אי אפשר לוותר על התחרות שהילדים מצפים לה יותר מכל. לעיתים בתי ספר יבחרו צמד תלמידים בוגרים או מורה שיעבירו את התחרות, אך אם אתם רוצים לגוון קצת ולהפוך את הפעילות הזו למשעשעת, מהנה ומעניינת יותר, העדיפו להביא מנחה חיצוני. מרום מור יכול להוות בחירה מצוינת עבורכם, כשיש לו גישה בגובה העיניים לילדים והומור שנון שהם אוהבים במיוחד – על הדרך הוא כמובן יוכל גם להדגים את יכולותיו העל-חושיות שידהימו את הילדים.

    1. סדנאות במגוון נושאים

    ילדים אוהבים ללמוד, כל עוד הדבר שהם לומדים מועבר בצורה מעניינת ומותאמת לגילם. הפעלה לפורים בבית הספר שכזו יכולה לכלול למשל סדנאות קישוט בלונים, יצירת מגנטים, הכנת תחפושות, הכנת משלוחי מנות, וכמובן שאי אפשר לשכוח סדנאות סליים.

    1. מסיבת ריקודים

    הילדים אוהבים להוציא אנרגיה, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מוזיקה וריקודים. כל מה שאתם צריכים לשם כך זה מחשב נייד ורמקולים. את עמדת הריקודים כדאי גם לקשט בשלל דרכים, והנה רעיון נחמד נוסף – תוכלו לתת לילדים להיות התקליטנים שיבחרו את המוזיקה ויפעילו אותה, רק דאגו ליצור לכך רשימה מסודרת.

    1. תחנות הפעלה

    כאן תוכלו לתת לדמיון שלכם להשתולל, או שתוכלו לחפש ברחבי הרשת רעיונות שונים ומקוריים להפעלות שילדים אוהבים. את התחנות צריך יהיה להכין מראש, וכדאי שיהיו כמה שבהן יוכלו לעבור הילדים, זאת על מנת שלא ייווצר תוך ארוך בתחנה אחת. כל תחנה תצטרך מפעיל לפורים בבית ספר, כשלכל אחת תוכלו לבחור את אחד הילדים שיהיה אחראי עליה, או שהמורים יוכלו לעשות זאת בעצמם.

    1. מופע קסמים

    פורים מהווה הזדמנות מיוחדת להביא לבית הספר אמן חושים שאף ילד לא יצפה לדברים שיעשה. במופע כמו של מרום מור הילדים יצאו למסע סוחף חושים שלא יפסיק להפתיע אותם, ושיראה להם שיש לא מעט דברים על טבעיים בעולמנו. מופע שכזה יהיה בלתי נשכח, וכל הילדים ידברו עליו גם ימים רבים אחרי פורים.

    1. חפש את המטמון

    פעילות פורים בבית ספר יכולה להיות גם כזו שתתרחש בכל סביבתו ולא רק ברחבה אחת ספציפית. בהפעלה שכזו תצטרכו להכין פתקים שמובילים מאחד לאחר – אותם יצטרכו למצוא הילדים בעזרת רמזים שמופיעים עליהם (וכמובן שיהיה רמז ראשון שתתנו להם ואשר יוביל לפתק הראשון). מומלץ לחלק את הילדים לקבוצות בשביל פעילות שכזו, כשניתן אפילו לחלק את התלמידים פשוט לפי כיתות, והקבוצה המנצחת תקבל פרס מיוחד.

    בניית אתרים - SM Design     קידום אורגני - Smart-SEO